eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - zmiana regulaminu - jak to jest?Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
  • Data: 2009-08-07 01:17:49
    Temat: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h5a7tn$oo4$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2009-08-04 22:22, skrzypas pisze:
    >
    >>> Ok. Podpisałem, zmieniliście umowę (sorry nie mogłem się powstrzymać :D)
    >>> więc ją rozwiązałem. Warunek nadal jest spełniony :)
    >> Regulamin świadczenia usług reguluje zasady dostarczania usług do
    >> klienta.
    >> Umowa świadczenia usług jaką zawierasz z operatorem opisuje co i za ile
    >> dostaniesz.
    >> I widzę ze można powtarzać do znudzenia - nikt nie zmienia umowy. Dalej
    >> będziesz płacić to co masz w umowie.
    >
    > Ale warunki sie się zmieniają To nie jest ta sama umowa. A to opy
    > wprowadzą płatny BOK, a to konieczność płacenia za ludzi którzy nie płacą,
    > a to utrudnią drogę reklamacji. Klient nie powinien się godzić na coś
    > takiego a prawo powinno go wspierać.

    I wspiera... masz UOKiK do tego... A jesli bedzie z tym wiekszy problem -
    jest jeszcze UKE...
    I dzialaja one w interesie wiekszosci konsumentow... byc moze twoj problem
    to taki, ze jednak nalezysz do tej mniejszosci...

    >>> Jasne, jakby ludzie za nokie 1100 mieliby zapłacić 500zł to poszliby
    >>> gdzie indziej - np. allegro.
    >> słaby przykład. lepszy jest np. Nokia n97
    >
    > Pomyślmy... Cena u opa 1600 zł, cena w salonie nokii 1800zł, cena w
    > saturnie - 1000zł... hmm... gdzie pójdzie klient?

    Oczywiscie ze pojdzie tam gdzie taniej... jesli u opa za 1PLN przy
    abonamencie za 60zl - to pojdzie do opa, bo u niego ma jeszcze darmowe
    minuty i inne takie... Jesli woli prepaida - wezme w saturnie na raty, ktore
    wyjda np. po 40-50zl (w zaleznosci od oferty ratalnej)..
    uwazasz, ze tutaj klient nie ma wyboru?


    >> W dobie gdzie jest cała kupa aparatów po 1 zł - taka cena juz potrafi
    >> mniej zdziałać. Więcej potrafi zdziałać super usługa.
    >
    > Być może ale to nic nie wnosi do naszej rozmowy. Super usługa nie zmienia
    > faktu że opy sprzedają telefony z ceną prawie maksymalną z jaką mogli by
    > sprzedać :)

    Heh... "z ceną prawie maksymalną z jaką mogli by sprzedać" - wow... to
    prawie jak na targu pietruszki, co? :)
    Po co mam sprzedawac pietruszke za zlotowke, skoro klienci za 1,10 tez beda
    brac?
    Najwyrazniej na bakier z ekonomia :)

    > Życie! Już pisałem. Wszyscy ponosimy koszta i konsekwencje zmiany prawa.

    Konsekwencje zmiany prawa sa z reguly pozytywne - maja sluzyc ludziom i im
    sluza... Chyba, ze jestes przestepca lub oszustem.

    > Ludzie prowadzący działalność gospodarczą, ludzie na etatach, ja i Ty.
    > Zmienia się prawo to musimy się do niego dostosować, nawet jak oznacza to
    > dla nas straty pieniędzy i umów z podwykonawcami, kontrahentami itp. Nikt
    > nie każe opom wpieprzać się w umowy na 24 miesiące. klienci prepaidów nie
    > narzekają przecież? OP ponosi ryzyko z umową na 24miechi i od czasu do
    > czasu zdarza się że zamiast zysku ryzyko to przyniosło straty.

    Owszem, jesli podejmie decyzje o ryzyku samodzielnie, a nie zostanie do niej
    zmuszony przez strone trzecia.
    Otoz operator, jak kazda firma dazy do stabilnosci rynkowej i umowy
    dlugoterminowe taka stabilnosc mu zapewniaja... to z kolei pozwala mu
    inwestowac w nowsze, lepsze, szybsze uslugi... to sie nazywa ROZWOJ :) I
    zeby sobie zapewnic warunki rozwoju, stara sie, zeby go nikt w trabe nie
    zrobil... podobnie jak klient....

    > Nie zmienia to faktu, że moim zdaniem klient nie musi się tłumaczyć czemu
    > nowy regulamin mu się nie podoba.

    Kto mowi, ze sie musi tlumaczyc? Jesli nie - do widzenia... Mozna sie
    rozstac... Na warunkach umowy, ktora zawarles ORAZ obowiazujacego prawa...

    >
    > Zawsze byłem ciekaw i liczę, że ktoś to przetestuje, jak zachowały by się
    > opy, gdyby klient przyszedł z własnymi "uzupełnieniami" regulaminu i
    > powiedział zgadzajcie się albo płacie karę za zerwanie umowy...

    W zaleznosci od sily twoich pieniedzy - moglbys takie poprawki przepchnac
    lub nie... wiem to, jako klient Polkomtela, ktory negocjuje z nim umowy
    indywidualnie (oczywiscie dla firmy placacej spore pieniadze co miesiac).
    Jesli jako uzytkownik indywidualny rowniez moglbys sie pochwalic odpowiednia
    sila argumentow, jestem pewien, ze moglibyscie negocjowac.

    >
    > Może Cię to zdziwi ale zawsze byłem fanem umów w której strony traktowane
    > są z jednakowymi prawami.

    I do tego wlasnie dazy owa zywo dyskutowana nowelizacja :)

    Pozdrawiam
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: