    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Date: Fri, 7 Aug 2009 02:51:23 +0200
    <h54bvf$660$1@inews.gazeta.pl> <h54mdq$fhh$1@inews.gazeta.pl>
    <h54njm$m46$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@l...at.home>
    <h555sm$ibo$1@inews.gazeta.pl> <h57idn$27h1$1@news.mm.pl>
    <h57mu8$dt0$1@achot.icm.edu.pl> <h57pv3$233$1@news.mm.pl>
    <h58sjn$mda$1@news.interia.pl> <h59ohu$vab$1@news.mm.pl>
    <h59v5m$hts$1@inews.gazeta.pl> <h5a0ss$2aop$1@news.mm.pl>
    <h5a3gq$6s4$1@inews.gazeta.pl> <h5a3vt$8qc$1@inews.gazeta.pl>
    <h5a72j$kqt$1@inews.gazeta.pl> <h5a7st$30u$1@news.mm.pl>
    <h5aa1d$339$1@inews.gazeta.pl> <h5ab1i$1tdn$1@news.mm.pl>
    <h5b8c9$phv$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h5b8c9$phv$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale umowa to właśnie ta obietnica! Więc op sięniewywiązuje - przecież
    > jązmienia.

    > Ok. Jak to sobie wyobrażasz? Ma oddać telefon? Wiesz co? Ja jestem nawet
    > za. Ostatni fon jaki kupiłem u opa kosztował mnie ponad 250zł, wyobrażam
    > sobie jak po np. 1,5 roku op zmienia regulamin, rozwiązujemy umowę, oddaje
    > telefon, biorę kasę i idę kupić nowy :) Fajna myśl :)

    Wiesz, tak czytam caly watek i nie bardzo rozumiem, co cie wkurza w tej
    nowelizacji? Bo ona:

    - lepiej zabezpiecza interesy klientow (zmusza do wprowadzania poprawek w
    nieuczciwych zapisach niezgodnych z prawem, zarowno biezacych jak i
    przyszlych; a poza tym, co jest rownie wazne - daje mozliwosc rownego
    traktowania wszystkich operatorow w ramach unii - poprzez ustalenie
    wspolnych parametrow, na podstawie ktorych operatorzy sa markowani)

    - lepiej zabezpiecza interesy operatorow (poprzez blokade wyludzen telefonow
    komorkowych, jakich dokonywali wczesniej nieuczciwi klienci w sposob zgodny
    z kulawym niestety prawem)

    Ja rozumiem, ze jak jestes klientem nieuczciwym i chcesz wyludzic telefon,
    to ci to nie w smak... Ale jesli dostrzegasz tutaj chociaz odrobine logiki
    (w tym logika pt. "do czego sluzy firma") to z tych zmian bedziesz
    ZADOWOLONY.
    Zauwaz, ze prawodawstwo (przynajmniej w ostatniej dekadzie) tworzone na
    niekorzysc wiekszosci praworzadnych obywateli to jednak rzadkosc, chyba, ze
    znasz jakies kontrprzyklady...

    Z drugiej strony - znajdz mi prosze firme, ktora zawrze z toba umowe,
    zainwestuje w ciebie (np. w postaci fajnego telefonu, ktorego mozesz uzywac
    do dzwonienia, SMSowania, internetowania itp) i nie zabezpieczy sie przed
    zmarnowaniem inwestycji. Jesli taka znajdziesz - napuszcze cie na nia i bede
    jej zyczyl powodzenia w biznesie.

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. proponuje ograniczyc srodki powodujace wzrost cisnienia :)