  • Data: 2009-08-05 20:55:30
    Temat: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skrzypas" <s...@t...pl>

    > w którym, miejscu to napisałem?
    > obowiązuje obie strony - przez cały czas jej zawarcia.

    Dlatego właśnie gdy tylko jedna ze stron chce zmienić warunki umowy to druga
    może ją bez konsekwencji rozwiązać co jest i tak jego dobrą wolą bo mogłaby
    żądać odszkodowana od pierwszej za niewywiązanie się.

    >>> 12, 24 czy 36 miesięcy po kilku miesiącach podnosi larum, że na kartę

    > ja swoje. Ty swoje. I tak sie nie dogadamy.

    To proste jest. Umawiamy się by dotrzymać.

    > Ogólnie nowe prawo moim zdaniem rozstrzyga bezdyskusyjnie czy może czy
    > nie.

    Nie sądzę. Sądzę, że odpowiednimi działaniami prawnymi bez trudu można
    podważyć zasadność takiego prawa.

    > Tęższe głowy od nas zdecydowały co jest dobre i dlaczego. A my możemy
    > sobie tak pisać w nieskończoność.

    Tęższe głowy przy piwie siedzą