  • 11. Data: 2014-05-11 11:07:45
    Temat: Re: Play zaczyna blokowac roaming z Orange
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-10 22:44, dizel pisze:

    > Priorytety się zmieniły, do niedawna głównym opem roamingowym był
    > plus, czyli jak nie było zasięgu play to wskakiwał Plus, potem Orange,
    > potem T, teraz zostało to zmienione, głównym jest T.
    > Z drugiej strony nie zawsze pomagały bo każdy może sobie ustawić
    > ręcznie zasięg Plus czy Orange i wtedy priorytety nie działają.
    >
    > Pozdrawiam

    E tam - u mnie od zawsze pierwszym operatorem Play w roamingu krajowym
    było Orange. Gdy traciłem zasięg Play to zaraz meldował się w pierwszej
    kolejności Orange.

  • 12. Data: 2014-05-11 11:31:53
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-05-2014 07:52, dizel pisze:

    > Coś ci się pomyliło bo lycamobile działa na infrastrukturze Polkomtela
    > czyli Plusa, Play z Lyca nie ma nic wspólnego.
    >
    > Pozdrawiam

    prponuje abys kupil karte lyca i to sprawdzil, a przestal bazowac na
    info z wikipedii.

    mam lyce aktywowana w .uk z brytyjskim numerem (obecnie w pl):
    http://www.tinypic.pl/v97see4g7lly
    http://www.tinypic.pl/jbjszgul5dxl
    http://www.tinypic.pl/t1szqw0kdswq
    http://www.tinypic.pl/e82gik52szu6

  • 13. Data: 2014-05-11 12:11:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 11 May 2014 11:31:53 +0200, K <...@...c> wrote:

> [...]
    >info z wikipedii.
    >
    >mam lyce aktywowana w .uk z brytyjskim numerem (obecnie w pl):

    Brytyjska lyca to pewnie masz rację, myślałem że piszesz o polskiej
    lyce bo polska karta loguje się tylko do plusa.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-05-11 12:24:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-05-2014 12:11, dizel pisze:

    > Brytyjska lyca to pewnie masz rację, myślałem że piszesz o polskiej
    > lyce bo polska karta loguje się tylko do plusa.
    >
    > Pozdrawiam

    problem z lyca polega na tym, ze w jakim kraju pierwszy raz ja uzyjesz,
    to do tego kraju nalezy i z tego kraju numer dostajesz.
    wyglada na to ze lyca aktywowana np w uk w polsce widziana jest jako o2,
    ktore ma umowy roamingowe ze wszystkimi.

    moja wina, moja wina, moja bardzo ciezka wina :D wygladalo na to ze
    dziala w oparciu o playa, bo na poczatku glownie logowala sie do playa.
    analogicznie play w uk, tez defaultowo loguje sie do o2.