  • 31. Data: 2013-01-28 19:23:53
    Temat: Re: Play to g....
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    dizel <x...@x...xx> wrote:
    > On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    >

    > Jest zasięg 3 sieci można sobie wybrać co komu pasuje, a
    > prawdopodobnie ruszy niedługo zasięg z T więc nie wiem jak można nie
    > mieć zasięgu. Wystarczy ręcznie wybrać operatora w telefonie, nie jest
    > zbyt skomplikowane.

    Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc zadzwonić z
    sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma się sieci
    macierzystej jak pijany płotu.
    Sorry, są przyjemniejsze sposoby spędzania wolnego czasu. Czasu niewolnego
    również.

  • 32. Data: 2013-01-28 21:24:54
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

    > Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc
    > zadzwonić z sieci Orange...

    Eeee? I jedno i drugie u mnie działa (aczkolwiek testowane mocno
    sporadycznie bo najczęściej wystarcza mi własny) więc skąd takie
    stwierdzenie?

    > A z kolei w trybie auto telefon trzyma się
    > sieci macierzystej jak pijany płotu.

    +1

  • 33. Data: 2013-01-28 22:30:39
    Od: dizel <x...@x...xx>

    następny troll albo konsultant w3

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2013-01-28 22:35:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 22:30:39 +0100, dizel napisał(a):

    > On Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek
    > <m...@t...waw.pl> wrote:
    >
    > następny troll albo konsultant w3

    Ech.. ta dzisiejsza młodzież coraz inteligentniejsza jest. I to w jaki
    nietuzinkowy sposób...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 35. Data: 2013-01-29 00:18:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > następny troll albo konsultant w3

    Oczywiście :-) I dodatkowo członek z ramienia :-P

  • 36. Data: 2013-01-29 00:18:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W <w...@w...pl> wrote:
    > Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

    > Eeee? I jedno i drugie u mnie działa (aczkolwiek testowane mocno
    > sporadycznie bo najczęściej wystarcza mi własny) więc skąd takie
    > stwierdzenie?

    Z doświadczenia. Potem wydzwanianie na ten dziwny hotline i dowiedzenie
    się, że jestem pierwszym, który zgłasza awarię... A potem Gruszka mi mówi,
    że się czepiam :-P

    > +1

    Tak, +1, szczególnie przy poziomie -105 dBm. Nawet SMS-y wzięły wolne :-P

  • 37. Data: 2013-01-29 08:43:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc
    > zadzwonić z sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma się
    > sieci macierzystej jak pijany płotu.

    Dla tego po 3 miesięcznych testach Play zrezygnowałem :)

    > Sorry, są przyjemniejsze sposoby spędzania wolnego czasu. Czasu niewolnego
    > również.

    To fakt :)

  • 38. Data: 2013-01-29 11:18:32
    Od: W <w...@w...pl>

> [...]

    > się, że jestem pierwszym, który zgłasza awarię... A potem Gruszka mi mówi,

    Hm, ustawienia sieci play to jest jeden wielki... ekhm... no ;) więc mnie
    nic nie zdziwi; odpukać - u mnie działa względnie ;D

  • 39. Data: 2013-01-29 17:02:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek wrote:
    > Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc zadzwonić z
    > sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma się sieci
    > macierzystej jak pijany płotu.

    A jak się kiedys z ciekawosci chcialem zapytac o szczegoly, to
    ,,mielismy tak na roznych smartfonach'' :-) Wstrzeliwujesz(-cie?) się
    celnie w poziom pojękujących w tym wątku. ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 40. Data: 2013-01-29 21:38:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > A jak się kiedys z ciekawosci chcialem zapytac o szczegoly, to
    > ,,mielismy tak na roznych smartfonach'' :-) Wstrzeliwujesz(-cie?) się
    > celnie w poziom pojękujących w tym wątku. ;-)

    Przykro mi bardzo, że niektórzy czują się urażeni. Wielu moich znajomych
    przeszło do Play, niektórzy zostali na dłużej, niektórzy uciekli tak
    szybko, jak mogli. Nikt nie mówił, że NIGDY nie miał kłopotów (zresztą
    dokłądnie tak samo, jak w innych sieciach), ale dla niektórych są albo małe
    albo akceptowalne.

    A co do wątku... Nie lubię klakierów. Hejterów też nie lubię :-)