  • 21. Data: 2013-01-28 09:23:23
    Temat: Re: Play to g....
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Właśnie się zastanawiam dlaczego 4 lata temu przeniosłem sobie numer do
    > Play z Ery.

    Kolega firmie zmienił z ERA na Play .. teraz tylko odlicza minuty aż skończy
    się jeb.... umowa wraca do T-Mobile z podkulonym ogonem. Nigdy więcej
    play....

  • 22. Data: 2013-01-28 09:38:44
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Kolega firmie zmienił z ERA na Play .. teraz tylko odlicza minuty aż
    > skończy się jeb.... umowa wraca do T-Mobile z podkulonym ogonem. Nigdy
    > więcej play....

    Kolega to zapewne niedawny gimbus, który jak wielu tu płaczących nie
    doczytał umowy i warunków i wybrał jedną z gorszych promocji? Nie pochwalił
    się, na czym dał dooopy i czego nie zrozumiał?

  • 23. Data: 2013-01-28 10:20:24
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomek nabazgrał(a):

    > Kolega to zapewne niedawny gimbus, który jak wielu tu płaczących nie
    > doczytał umowy i warunków i wybrał jedną z gorszych promocji? Nie
    > pochwalił się, na czym dał dooopy i czego nie zrozumiał?

    Umowa nie ma nic do żeczy ... super play .. brak zasięgu, zawyżane FA i
    proces reklamacyjny ciągnący się w tygodniami po czym zawsze to wina play
    (bo się pomyliliśmy), niekąpetentna obsługa BOK która nic nie wie albo
    odsyła do następnej osoby i tak można spędzić cały dzień ... jedyny plus
    playa to ceny.

  • 24. Data: 2013-01-28 11:06:43
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Umowa nie ma nic do żeczy

    Do czego?

    > ... super play .. brak zasięgu

    Kolega nie sprawdził wcześniej, że w wiosce nie ma nadajników Playa i
    dodatkowo ma problem z wyborem operatora w menu telefonu?

    > niekąpetentna obsługa BOK

    Jaka?

    Jeśli Twój kolega ma podobny poziom wiedzy co Ty, to lament na tej grupie
    zaczyna być oczywisty.

  • 25. Data: 2013-01-28 12:19:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomek nabazgrał(a):

    > Do czego?
    > Kolega nie sprawdził wcześniej, że w wiosce nie ma nadajników Playa i
    > dodatkowo ma problem z wyborem operatora w menu telefonu?

    Ta wioska to Warszawa ...

    > Jaka?
    > Jeśli Twój kolega ma podobny poziom wiedzy co Ty, to lament na tej grupie
    > zaczyna być oczywisty.

    Też miałem Play przez 3 czy 45 miesiące .. najpierw mi się podobało ale
    dziury w działaniu straszne, wróciłem do T-Mobile i skończyły się problemy.

    Sorry ale ładna reklama to nie wszystko ... a ty wrócć za biurko i dalej
    sprzedawaj swoją sieć...

  • 26. Data: 2013-01-28 12:23:33
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:>

    > a ty wrócć za biurko i dalej sprzedawaj swoją sieć...

    Czy radzenie sobie z rzeczami oczywistymi, takimi jak zmiana operatora w
    menu czy pilnowanie końca umowy jest równoznaczne z tym, że trzeba
    sprzedawać jakąś sieć? Masz jakiś kompleks czy rzeczywiście jesteś taką
    sierotą?

  • 27. Data: 2013-01-28 12:29:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomek nabazgrał(a):

> [...]
    > menu czy pilnowanie końca umowy jest równoznaczne z tym, że trzeba
    > sprzedawać jakąś sieć? Masz jakiś kompleks czy rzeczywiście jesteś taką

    Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

  • 28. Data: 2013-01-28 13:20:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, Chris wrote:

    > Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

    Tak dla ustalenia -- wiesz ze Play potrafi dzialac w sieci Plusa i Orange?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 29. Data: 2013-01-28 13:21:52
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

    A Ty geniuszu wyjaśnisz mi, jakim cudem ktoś inteligentny wziął telefon od
    operatora, który na danym terenie ma zaniki zasięgu?
    To dopiero trzeba być kaleką umysłowym, a później płakać, że nie działa.

  • 30. Data: 2013-01-28 15:44:23
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

    Już nie mogę tego słuchać że ktoś ma play i nie ma zasięgu, przecież
    to jest niemożliwe, tak tylko mówią konsultanci W3 albo osoby które
    nigdy play nie miały.
    Jest zasięg 3 sieci można sobie wybrać co komu pasuje, a
    prawdopodobnie ruszy niedługo zasięg z T więc nie wiem jak można nie
    mieć zasięgu. Wystarczy ręcznie wybrać operatora w telefonie, nie jest
    zbyt skomplikowane.
    I nie jestem żadnym fanbojem playa.