  • 11. Data: 2013-01-25 10:57:38
    Temat: Re: Play to g....
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:46:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

    A ty odróżniasz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-01-25 11:39:12
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:55:38 +0100, ronel napisał(a):

    > A jak miałem do ku... sprawdzić do kiedy jest ważny ten numer, skoro
    > nigdzie nie ma tej informacji i czemu sprzedają pakiet ważny dłużej niż
    > konto?

    Bo jakby nie sprzedali to byś jęczał że masz kasę i nie możesz kupić. I nie
    wiedziałbyś dlaczego.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 13. Data: 2013-01-25 11:49:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 24 Jan 2013 21:19:18 +0100, "ronel" <r...@...pl> wrote:

    >Dostałem puszkę redbulla z dołączonym do niej numerem w tej sieci, ale to
    >tak naprawdę play, tak jak virgin mobile, nie wiem po jaką cholerę
    >pączkuje to gówno pod tyloma taryfami i nazwami, ale nieważne.
    >Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po
    >zarerejestrowaniu się w play24. Wykupiłem pakiet smsów do wszystkich
    >sieci, ważny przez miesiąc, ale nagle przestał działać, bo jak rozumiem
    >wyprzedzał epoką ważność konta głównego? No ja pier... pierwszy raz się z
    >czymś takim spotykam. Nie miałem zamiaru już nic doładowywac, niech
> [...]

    Stan konta i ważność sprawdza się kodem *101#
    Co do pakietu nielimitowanych sms to po prostu z tego co czytam na
    forach w okolicach 22.01.2013r. play miał awarie i wyłączało ludziom
    ten pakiet. W takim wypadku najlepiej złożyć reklamacje. Tyle że numer
    musi być zarejestrowany. Akurat trafiło że u ciebie ta sytuacja miała
    miejsce. Awarie zdarzają się w każdej sieci.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-01-25 11:52:15
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:56:21 +0100, ronel napisał(a):

    > Ja odrózniam, to play nie odróżnia. Co to za Mvno które karmi się
    > doładowaniami play i obsługuje przez ich stronę, hę?

    Service Provider.

  • 15. Data: 2013-01-25 13:32:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-01-2013 08:52, Michal Tyrala pisze:

    > Ale to chyba dotyczy wszystkich ,,nowoczesnych'' BOK. Ja to samo moglbym
    > powiedziec o Plusie, Playu, ś.p. Erze, UPC, Netii i pewnie jeszcze kilku
    > opach.

    od 10 lat mam tmobile i nigdy mnie bok nie wkurwil, praktycznie zawsze
    sprawe zalatwiono od reki. niestety tego samego nie moge powiedziec o
    orange, ktorym uraczyl mnie aktualny pracodawca. playa jak juz pisalem,
    przerabialem w bliskiej rodzinie, sam tez raz probowalem przejsc do
    playa... ale to juz tutaj opisywalem (ktos z tad odeslal mnie nawet na
    skarge na blogu gruszki)

  • 16. Data: 2013-01-25 15:18:31
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > musi być zarejestrowany. Akurat trafiło że u ciebie ta sytuacja miała
    > miejsce. Awarie zdarzają się w każdej sieci.

    Mam taki numer wpisany fabrycznie na karcie sim, piszą tam że mam 0,07gr
    do wykorzystania do 22.01.2013 czyli przeszłość.
    Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0.00 do wykorzystania do0-.
    Pełen cytat, pytam do kiedy jest wazny sam numer, w normalnych sieciach
    jest to podawane.

  • 17. Data: 2013-01-25 15:44:33
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 25 Jan 2013 15:18:31 +0100, "ronel" <r...@...pl> wrote:

> [...]
    >Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0.00 do wykorzystania do0-.
    >Pełen cytat, pytam do kiedy jest wazny sam numer, w normalnych sieciach

    Ważność konta na połączenia wychodzące skończyła ci się 22.01.2013r.
    Zgodnie z regulamniem redbull mobile od tego czasu masz jeszcze 60 dni
    na połączenia przychodzące. Z wyłączeniem numeru po tych 60 dniach
    jest różnie, zresztą jak w każdej innej sieci.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-01-25 17:31:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Service Provider.

    To poczytaj w regulaminie, KTO jest operatorem.

  • 19. Data: 2013-01-25 19:37:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    >Awarie zdarzają się w każdej sieci.

    Ale nie w każdej, żeby złożyć reklamacje trzeba się od razu rejestrować.

    --

    Jingiel

  • 20. Data: 2013-01-26 06:59:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-25 10:56, ronel pisze:

    > wiadomości news:kds6ig$neo$1@news.task.gda.pl...

    > Ja odrózniam, to play nie odróżnia. Co to za Mvno które karmi się
    > doładowaniami play i obsługuje przez ich stronę, hę?

    Nie odróżniasz. Napisałeś, że virginmobile to play, tak jak RedbullMobile.

    Redbullmobile to play, zgadza się.
    Ale VM to nie play.

    --
    Liwiusz