  • 1. Data: 2009-11-15 20:50:38
    Temat: Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Ostatnio byłem w galerii handlowej, wstąpiłem do Saturna a tam stoisko
    Play z telefonami. Jeden telefon wyjątkowo mi przypasował więc pytam
    jak go mogę mieć? Okazało się, że np. na Mixturę ale musze mieć tzw.
    "drugi dokument, np. zaświadczenie o zarobkach, kartę kredytową albo
    RACHUNEK za regularne opłaty "czegokolwiek". Ponieważ zaświadczeń
    takich ze sobą nie noszę, tak jak i rachunków, a posiadania karty
    kredytowej unikam jak ognia - to więc pytam czy może być moje konto
    Fresh, które posiadam od roku z regularnymi zasileniami około 100zł
    miesięcznie?
    Otóż chłopak poinformał mnie, że nie! Zdziwiło mnie to na tyle srogo,
    że postanowiłem tutaj zapytać: czy na pewno?

  • 2. Data: 2009-11-15 20:52:40
    Temat: Re: Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 12:50:38 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

> [...]
    > Otóż chłopak poinformał mnie, że nie! Zdziwiło mnie to na tyle srogo,
    > że postanowiłem tutaj zapytać: czy na pewno?

    Ktoś Ci wysyłał rachunki za fresza?? serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-11-15 21:09:53
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On 15 Lis, 21:52, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ktoś Ci wysyłał rachunki za fresza?? serio?

    "rachunki" sobie sprawdzam w "Mój Play" na ichniejszym sajcie, w
    "salonie" Pleja tym bardziej mogą sprawdzić, co nie?

  • 4. Data: 2009-11-15 21:16:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Alojzy Zakalec pisze:

    > "rachunki" sobie sprawdzam w "Mój Play" na ichniejszym sajcie, w
    > "salonie" Pleja tym bardziej mogą sprawdzić, co nie?

    A po co sprawdzać? Zajrzyj sobie na stronę i zobacz, czy "konto we
    freszu" jest tym czymś, co może zastąpić jakiś inny dokument. Jak widać
    - nie.

    Zarejestrowałeś je chociaż?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-11-15 21:20:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Nov 2009 12:50:38 -0800 (PST), Alojzy Zakalec wrote:
> [...]
    >"drugi dokument, np. zaświadczenie o zarobkach, kartę kredytową albo
    >RACHUNEK za regularne opłaty "czegokolwiek". [..]

    Co kraj to obyczaj. Na abonament w Orange wystarczyla karta kredytowa,
    a na zetafon juz nie.

    No coz, czasy takie ze mozesz grzecznie podziekowac i kupic sobie
    gdzie indziej za gotowke :-)

    >to więc pytam czy może być moje konto
    >Fresh, które posiadam od roku z regularnymi zasileniami około 100zł
    >miesięcznie?

    Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa .. nie, na pewno chcieli
    dowody wplat obejrzec :-)

    >Otóż chłopak poinformał mnie, że nie! Zdziwiło mnie to na tyle srogo,

    No zobacz, a w erze "pan jest naszym klientem ? A, to procedura
    uproszczona, wystarczy dowod okazac".

    J.

  • 6. Data: 2009-11-15 21:24:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    J.F. wrote:

    > No zobacz, a w erze "pan jest naszym klientem ? A, to procedura
    > uproszczona, wystarczy dowod okazac".

    Z taktakiem jako kontem abonenckim?

    M.

  • 7. Data: 2009-11-15 21:25:56
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On 15 Lis, 22:16, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    A po co sprawdzać? Zajrzyj sobie na stronę i zobacz, czy "konto we
    > freszu" jest tym czymś, co może zastąpić jakiś inny dokument.

    Wiesz, gdzieś mi się obiło hasło: "przejdź do Mixtura (z Fresh)"
    Więc?
    (Tym bardziej, że ktoś kto zasilał przez rok po ~100zł miesięcznie to
    chyba lukratywny nabytek dla operatora, co nie?)

    > Jak widać - nie.

    Jak nie to nie, bez łaski. Tylko skoro opłaca im się wykupić oddzielne
    stoisko w Saturnie to dziwi mnie, że robią sztuczne przeszkody. Wszak
    to był taki mój jedyny impuls wtedy, że mógłbym wówczas przejść do
    Play cyrografowego, z reguły unikam paktów z diabłem. A dokładnie
    paręnaście minut potem poszedłem dalej, do normalnego stoiska
    sklepowego, i kupiłem sobie normalny telefon bezpośrednio od
    producenta.
    Z tego wnoszę, że Play jest kiepściunio zarządzany. I tyle!

  • 8. Data: 2009-11-15 21:28:17
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On 15 Lis, 22:20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa  .. nie, na pewno chcieli
    > dowody wplat obejrzec :-)

    powtarzam: na portalu "Mój Play"...

  • 9. Data: 2009-11-15 21:37:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Alojzy Zakalec pisze:

    > Wiesz, gdzieś mi się obiło hasło: "przejdź do Mixtura (z Fresh)"
    > Więc?

    Więc? Dziwię się, że w ogóle chciałeś pokazać dowód!

> [...]
    > producenta.
    > Z tego wnoszę, że Play jest kiepściunio zarządzany. I tyle!

    No i nadal operator na Tobie zarabia, a i nie musiał Ci kupować
    telefonu. W sumie dla Ciebie też jest to lepsza opcja.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-11-15 21:38:24
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > (Tym bardziej, że ktoś kto zasilał przez rok po ~100zł miesięcznie to
    > chyba lukratywny nabytek dla operatora, co nie?)

    Tylko nie ma zadengo dowodu, ze to Ty doladowywales
    konto. Prepaida moze doladowac Ci kazdy.

    > Z tego wnoszę, że Play jest kiepściunio zarządzany. I tyle!

    Znasz innego operatora, ktory Ci uzna historie doladowan
    w prepaidzie jako dokument wymagany do popsiania umowy
    o abo albo mix?

    Pozdrawiam,
    Marcin