  • 11. Data: 2009-11-15 21:46:21
    Temat: Re: Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On 15 Lis, 22:37, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    No i nadal operator na Tobie zarabia, a i nie musiał Ci kupować
    > telefonu. W sumie dla Ciebie też jest to lepsza opcja.

    Tylko jeśli konkurent zaprezentuje lepszą ofertą to NATYCHMIAST tam
    przejdę! Albo zaprzestanę korzystania z tego numeru a kupię sobie nowy
    starter.
    A skądinąd wiadomo, że niepewność zysku w przyszłośści kosztuje
    najwięcej...

    A właśnie niedawno Orange TAKŻE wprowadził 30gr do wszystkich.
    Tylko jeszcze mi brakuje tam "1 minuta za 2" (jak w Play), ale już i
    tak zamówiłem starter ze sklepu online. Wszak ludzi w Orange jest
    kilkanaście razy więcej niż w Play więc możliwość rozmawiania z nimi
    po 10gr/min (zamiast po 30gr/min z Play)
    daje największe oszczędności, większe niż inne straty po przejściu do
    Orange.

  • 12. Data: 2009-11-15 21:49:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Nov 2009 13:28:17 -0800 (PST), Alojzy Zakalec wrote:

    >powtarzam: na portalu "Mój Play"...

    To sie nie liczy, papier to papier :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-11-15 21:51:03
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał

    > powtarzam: na portalu "Mój Play"...

    Ale wciąż nie odpowiedziałeś, czy *zarejestrowałeś* numer, którym tak
    dzielnie zarządzasz przez Mój Play, a którego to roczne utrzymanie miało
    stać się swoistym *dokumentem potwierdzającym wywiązywanie się z płatności
    wynikających z umów zawartych na twoje dane osobowe*? Uff, koniec zdania ;P

    M.

  • 14. Data: 2009-11-15 21:58:05
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On 15 Lis, 22:38, "Marcin" <n...@n...de> wrote:

    > Tylko nie ma zadengo dowodu, ze to Ty doladowywales
    > konto. Prepaida moze doladowac Ci kazdy.

    To tak samo będzie mógł Mixturę doładowywać, jak czynił to przez rok w
    Fresh.

    > Znasz innego operatora, ktory Ci uzna historie doladowan
    > w prepaidzie jako dokument wymagany do popsiania umowy
    > o abo albo mix?

    No wiesz, Play obnosi się tym, że jest prekursorem we wprowadzaniu
    różnych rozwiązań. I robi wyłom w dotychczasowym trustowym
    "rynku" (czyli zmowie), jako pierwszy wprowadził 30gr do wszystkich,
    prawdziwie darmowe 5000 SMSów do wszystkich, ważność konta na rok na
    wychodzące po doładowaniu już za 5zł, "zbieranie minut" z rozmów
    przychodzących spoza sieci które to minuty są ważne "do wszystkich"
    itd. - tak więc nie dziwcie mi się, że dotąd kibicowałem tej firmie,
    zupełnie bezinteresownie! ;)

  • 15. Data: 2009-11-15 22:02:38
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On 15 Lis, 22:51, "Maciek" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > wynikających z umów zawartych na twoje dane osobowe*? Uff, koniec zdania ;P

    Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie
    zapytał?

  • 16. Data: 2009-11-15 22:17:36
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał

    > Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie

    Znaczenie powinno mieć dla Ciebie. Tzn. mam nadzieję, że zrozumiesz, iż
    Twoje pretensje do operatora o to, że nie zechciał Ci zaufać na podstawie
    "wyciągu z portalu" są - oględnie rzecz ujmując - śmieszne.

    Zmień punkt widzenia, czyli postaw się na miejscu drugiej strony tego
    konfliktu. Powodzenia!

    M.

  • 17. Data: 2009-11-15 22:26:51
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    o abo albo mix?

    > No wiesz, Play obnosi się tym, że jest prekursorem we wprowadzaniu
    > różnych rozwiązań. I robi wyłom w dotychczasowym trustowym
    > "rynku" (czyli zmowie),

    Po prostu jak wszedl na rynek to aby zdobyc klientow musial ich odebrac
    graczom juz na nim obecnym. Aby to zrobic musial cos zaoferowac
    nowego czy taniej.

    > - tak więc nie dziwcie mi się, że dotąd kibicowałem tej firmie,
    > zupełnie bezinteresownie! ;)

    Nie ma co sie ekscytowac. To firma jak kazda inna.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 18. Data: 2009-11-16 09:12:10
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    ja sie zastanawiam dlaczego TY masz pretensje do operatora.. Ma konkretne
    wymagania a historia doładowań zdecydowanie nie jest dokumentem
    potwierdzającym Twoją wiarygodność... to tak jakby jechać autem za
    lusterkami do przodu z zamazaną przednią szybą. :) Karta kredytowa
    potwierdza że jesteś w miarę wiarygodny dla banku ... czytaj będzie cię stać
    na zapłacenie doładowania 30 czy 50 zł. Inna sprawa to karty
    spersonalizowane.... dowiedziałem się w salone pleja że jeżeli będę miał
    swój obrazek na karcie to niestety takiej karty mi nie przyjmą bo obrazek
    sie nie zgadza... mam nadzieję że ta bzdurę ktoś zweryfikuje... dodatkowo
    karty hipermarketowe też nie znajdują się na liście play wiec posiadanie
    takowej nie uprawnia do wzięcia telefonu

  • 19. Data: 2009-11-16 21:44:25
    Temat: Re: Re: Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tak, dokladnie, oni maja liste (wraz ze zdjeciami) kart - jak nie ma
    jej na liście to nie dostaniesz aktywacji

  • 20. Data: 2009-11-19 11:36:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    > Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie
    > zapytał?

    A nie wpadłeś na to, że ten drugi dokument jej im potrzebny aby mieć
    pewność, że ktoś posługujący się dowodem Alojzego Zakalca, to faktycznie
    Alojzy Zakalec?