  • 1. Data: 2009-11-14 22:04:38
    Temat: oddam domene gsm-shop.pl [spam]
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    witam i sorry za spam
    to jednorazowa akcja, bo zapewne wiele tu pasjonatow GSM.

    przestalem krozystac wiec i mam na zbyciu domene www.gsm-shop.pl , gdyby
    ktos chcial kupic,
    wie jak mnie znalezc. cena okazyjna

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-14 22:11:44
    Temat: Re: oddam domene gsm-shop.pl [spam]
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 Nov 2009 23:04:38 +0100, dziadek69 napisał(a):

    > przestalem krozystac wiec i mam na zbyciu domene www.gsm-shop.pl , gdyby
    > ktos chcial kupic,
    > wie jak mnie znalezc. cena okazyjna

    to w końcu oddasz czy sprzedasz, głupi spamerze?
    Bo wiesz.. jakbyś nie byl idiotą, to zauważylbyś, że do ogłoszeń jest
    oddzielna grupa, a tutaj są zabronione.

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-11-15 07:07:06
    Od: roman <r...@l...pl>

    dziadek69 pisze:
    > witam i sorry za spam
    > to jednorazowa akcja, bo zapewne wiele tu pasjonatow GSM.

> [...]
    nie radzę kupować to jakiś podejrzany gość
    r.

  • 4. Data: 2009-11-15 08:16:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    > nie radzę kupować to jakiś podejrzany gość

    Domena zarejestrowana w Niemczech. Wałek na 99%.

  • 5. Data: 2009-11-16 11:05:09
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 15 Nov 2009 09:16:36 +0100, qwerty napisał(a):

    > Domena zarejestrowana w Niemczech. Wałek na 99%.

    Na czym polega wałek ze sprzedażą domen? :>

    Zakładałem, że gość chce po prostu sprzedać domenę i abstrahując od ceny,
    to nie wiem co tu można oszukać..?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2009-11-16 17:42:26
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    > Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Domena zarejestrowana w Niemczech. Wałek na 99%.

    daj zdjecie twojej paszczy to wrzuce na glowna strone, chodz bardziej pewnie
    by sie nadawala na rotten.com

  • 7. Data: 2009-11-16 17:43:00
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    > to w końcu oddasz czy sprzedasz, głupi spamerze?

    glupi to twoje drugie imie, chamie

  • 8. Data: 2009-11-16 18:11:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 18:42:26 +0100, dziadek69 napisał(a):

    > daj zdjecie twojej paszczy to wrzuce na glowna strone, chodz bardziej pewnie
    > by sie nadawala na rotten.com

    No to po tej błyskotliwej prezentacji jakże nietuzinkowej osobowości
    spamera wszyscy na pewno rzucą się z ofertami... Chyba trzeba będzie listę
    kolejkową założyć.
    Czyli tak jak pisałem na początku - CBDU.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-11-17 12:10:42
    Od: roman <r...@l...pl>

    dziadek69 pisze:
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > glupi to twoje drugie imie, chamie

    a ciebie jak należy nazwać? nie możesz się zdecydować na jedna opcję, (
    najpierw oddajesz , potem sprzedajesz )
    mnie sie wydaje że dobrym określeniem dla ciebie jest p@#$#@$^%$,
    a ty jak myślisz?