  • 1. Data: 2009-11-15 16:00:16
    Temat: Pytanie o korzystny abonament
    Od: "Mika" <m...@m...pl>

    Witam,
    zwracam się do Was o poradę/pomoc w wyborze abonamentu.
    W tej chwili korzystam z orange i za 25 zł/mies mam 40 min do wszystkich
    sieci.
    Sms-ów, mms-ów nie wysyłam, nie przeglądam internetu - tylko dzwonienie.
    Szukam rozwiązanie najekonomiczniejszego.
    Gdybym została w orange, to mam za 25 zł to samo, co do tej pory i dodatkowo
    mogę wybrac sobie prezent (nie chce ich, bo są dla mnie nieprzydatne).
    W erze widziałam abo za 25 zł (30 min. do wszystkich sieci) z prezentem
    podwajającym te minuty - wychodzi już ciekiawiej, niż w orange.

    Macie może jakieś propozycje?

    Z góry dziekuję za pomoc.

    Mika

  • 2. Data: 2009-11-15 16:11:01
    Temat: Re: Pytanie o korzystny abonament
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 15 Lis, 17:00, "Mika" <m...@m...pl> wrote:
> [...]
    > W erze widziałam abo za 25 zł (30 min. do wszystkich sieci) z prezentem
    > podwajającym te minuty - wychodzi już ciekiawiej, niż w orange.

    a może korzystniej przejść na POP za 25 zł masz prawie do wszystkich
    86 minut, ewentualnie zakup pakietów obnizających połączenia do
    orange.

  • 3. Data: 2009-11-15 16:35:27
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > W erze widziałam abo za 25 zł (30 min. do wszystkich sieci) z prezentem
    > podwajającym te minuty - wychodzi już ciekiawiej, niż w orange.

    Przy takim profilu każdy prepaid (góra 29gr/min) będzie korzystniejszy.
    S.

  • 4. Data: 2009-11-15 16:59:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mika" napisała:

    > zwracam się do Was o poradę/pomoc w wyborze abonamentu.

    Z telefonem czy bez?

    > W erze widziałam abo za 25 zł (30 min. do wszystkich sieci)

    Na pewno do wszystkich? Bez gwiazdek i czcionki < 6 pt.? ;->

    > z prezentem podwajającym te minuty - wychodzi już ciekiawiej, niż w
    > orange.

    W Play masz abonament za 22,50 i 100 minut do wszystkich sieci bez gwiazdek.
    Po wykorzystaniu abonamentu koszt minuty taki sam - 22 gr. Cyrograf tylko na
    6 miesięcy. Bez aparatu, rzecz jasna.

    JoteR

  • 5. Data: 2009-11-15 17:56:00
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    > Na pewno do wszystkich? Bez gwiazdek i czcionki < 6 pt.? ;->

    Masz 30 minut do wszystkich bez gwiazdek, Dodatkowo dostajesz kolejne 30
    minut w prezencie.

    > W Play masz abonament za 22,50 i 100 minut do wszystkich sieci bez
    > gwiazdek. Po wykorzystaniu abonamentu koszt minuty taki sam - 22 gr.
    > Cyrograf tylko na 6 miesięcy. Bez aparatu, rzecz jasna.

    Nie mialas problemow, a chcesz to wez playa.

    Jingiel

  • 6. Data: 2009-11-15 18:00:39
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > W erze widziałam abo za 25 zł (30 min. do wszystkich sieci) z prezentem
    > podwajającym te minuty - wychodzi już ciekiawiej, niż w orange.

    Orange POP w pakiecie POPminuty 10 gr. w Orange i na stacjonarne, Pakiet
    wygadany 24 gr. za minutę do wszystkich lub 29 gr.stawka podstawowa.
    Utrzymanie numeru 50zł. na 3 miesiące. Jak chcesz telefon można brać
    Zetafona i przy doładowaniu za minimum 25 zł. jest plus 40% na połączenia do
    Orange i stacjonarne liczone po 29 gr.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_zetafon?
    TARGET=ZETAFON&stamp=1258307742656 .
    ( opłacalne jest chyba ładowanie 50 zł. na 3 miesiące).

  • 7. Data: 2009-11-15 18:06:35
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > W Play masz abonament za 22,50 i 100 minut do wszystkich sieci bez
    > gwiazdek.
    > Po wykorzystaniu abonamentu koszt minuty taki sam - 22 gr. Cyrograf tylko
    > na 6 miesięcy. Bez aparatu, rzecz jasna.

    Poza abonamentem 45 gr.
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_One_Play_bez_Telefonu_na_6_m-cy_1.09
    .2009.pdf

  • 8. Data: 2009-11-15 20:18:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "tomek" napisał:

    > Poza abonamentem 45 gr.
    > http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_One_Play_bez_Telefonu_na_6_m-cy_1.09
    .2009.pdf

    Ups, rzeczywiście, przepraszam za wprowadzenie w błąd. Akurat byłem świeżo
    po rozmowie z konsultantką Play na temat kosztu minuty w abonamencie OP40PRO
    i poza nim, stąd ta automagiczna projekcja.
    Dzięki za sprostowanie.

    JoteR

  • 9. Data: 2009-11-15 20:25:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jingiel" napisał:

    > Masz 30 minut do wszystkich bez gwiazdek, Dodatkowo dostajesz
    > kolejne 30 minut w prezencie.

    Tyle, że te kolejne już z gwiazdkami ;->

    JoteR