eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2011-10-07 08:39:17
    Temat: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Jakiś czas temu opisywałem
    jak to play zaczął naliczać mi opłaty w taryfie allinclusiwemax za
    połączenia w play.

    Rachunki oscylowały z miesiąca na miesiąc w granicach 350zł zamiast 75zł.
    Na składane reklamacje nie uzyskiwałem odpowiedzi, a telefonicznie po
    miesiącu od zgłoszenia poinformowano mnie, ze sam sobie w play online
    wyłączyłem darmowe rozmowy i drugi raz nie zostaną włączone za darmo i muszę
    rachunek ponad 1000zł zapłacić, mimo ze wcześniej informowano mnie, ze to
    błąd systemu za co przepraszają.

    Poinformowałem, ze również nagrywam rozmowy, i wszystko mam udokumentowane
    jak to w błąd byłem wprowadzany telefonicznie ze to błąd systemu, nikt nie
    odpisał na moje zgłoszenia reklamacyjne listownie mimo, ze operator ma taki
    obowiązek.

    Konsultant się zmieszał i po 15min rozmowy stwierdził, ze zobaczy co się da
    jeszcze zrobić, na początku był bardzo nieuprzejmy i decydowany w rozmowie,
    po moich wypowiedziach zmienił się ton (konsultantki)


    Jednak poprosił jeszcze o cierpliwość kilka dni, więc uzbroiłem się, w
    międzyczasie przygotowałem pismo z dokumentacją do UKE nie wierząc już ze
    uznają reklamację, cierpliwość skończyła się po 2 tygodnia, dzwonie więc do
    play, aby dowiedzieć się dlaczego czekam 2 miesiące na odpowiedź, i dlaczego
    według ich obowiązku nie otrzymałem odp. pisemnej, ku zaskoczeniu zostałem
    poinformowany, ze pismo zostało do mnie wysłane, 4.10, po prosiłem o jego
    odczytanie, gdzie to bardzo mnie przepraszają za problem i ze korektę wyślą.

    O mały włos nie zostałem załatwiony na 1000zł.

    Oczywiście sam w play online nie wyłączałem bezpłatnych połączeń w play,
    pyzatym jest tam taka opcja tylko po co, skoro wyłączenie nic nie da bo nie
    obniży rachunku o 10zł, a ponownie włączenie ponoc10zł kosztuje, bo jak
    stwierdził konsultant jak raz dadzą coś za darmo to drugi raz tego już nie
    zrobią.

    Wszystko warto dokumentować, wszystkie reklamacje zapisywać nazwiska
    konsultantów, czas godzinę jak ktoś ma możliwość to nagrywać rozmowy.
    Ot, tak postanowiłem opisać, bo może kogoś spotka podobna sytuacja, dodam
    tylko ze wcześniej w erze byłem od 97r i nigdy nie było takich przebojów, a
    w play już na samym początku pojawił się problem, począwszy od
    poinformowania, ze mój numer nie zostanie przeniesiony (na szczęście został)
    do opisanej wyżej sytuacji.

    pozdrawiam i nikomu nie zycze podobnej sytuacji :)
    PLAY przeprasza za obsługę i obiecują się poprawić ponoć moj przypadek jak
    to określili był
    incydentalny.



  • 2. Data: 2011-10-07 08:51:08
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-07 10:39, Amir pisze:
    > Jakiś czas temu opisywałem
    > jak to play zaczął naliczać mi opłaty w taryfie allinclusiwemax za
    > połączenia w play.

    Dodam od siebie kolejny kamyczek do niekompetencji play.

    Mam abo bez telefonu, kończy mi się umowa, dzwoni konsultant, opowiada
    bajki (ofert a lepsza niż na stronie itp.)

    Rozmowę nagrywam, umowę przedłużam o kolejny rok na podanych warunkach.

    Potwierdzenie pisemnie nie przychodzi, taryfa też się nie zmienia.
    Reklamacja złożona kilka tygodni temu jeszcze bez odpowiedzi.

    Generalnie mam zamiar stać na stanowisku, że umowa została skutecznie
    zawarta, a że Playowiec naopowiadał w umowie bajek, to już nie moja
    sprawa. Skoro umożliwiają zawarcie umowy przez telefon, to powinni
    ponosić tego konsekwencje.

    --
    Liwiusz



  • 3. Data: 2011-10-07 09:56:39
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Generalnie mam zamiar stać na stanowisku, że umowa została skutecznie
    > zawarta, a że Playowiec naopowiadał w umowie bajek, to już nie moja
    > sprawa. Skoro umożliwiają zawarcie umowy przez telefon, to powinni ponosić
    > tego konsekwencje.

    Ciekawe jak by do UKE przedstawić to wszstko co opowiadali przez telefon
    ponadto brak odpowiedzi pisemnych, ciekawe jak by UKE zareagowało

    zauwazylem, ze jak wymieniłem niescisłości konsultantowi, i postepowanie
    jakie
    prowadzą reklamacyjne niezgodne z przepisami i poinformowalem ze sprawę
    skieruję do uke i pismo juz mam stosowne przygotowanie z caład okumentacją
    rozmów i pismo reklamacyjnych, to wtedy nagle stwierdził, ze zobaczy co się
    da zrobić, zmieniając ton, to co robią to przechodzi ludzkie pojęcie


    pozdrawiam
    A



  • 4. Data: 2011-10-07 10:47:11
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-07 11:56, Amir pisze:
    > > Generalnie mam zamiar stać na stanowisku, że umowa została skutecznie
    >> zawarta, a że Playowiec naopowiadał w umowie bajek, to już nie moja
    >> sprawa. Skoro umożliwiają zawarcie umowy przez telefon, to powinni ponosić
    >> tego konsekwencje.
    >
    > Ciekawe jak by do UKE przedstawić to wszstko co opowiadali przez telefon
    > ponadto brak odpowiedzi pisemnych, ciekawe jak by UKE zareagowało
    >
    > zauwazylem, ze jak wymieniłem niescisłości konsultantowi, i postepowanie
    > jakie
    > prowadzą reklamacyjne niezgodne z przepisami i poinformowalem ze sprawę
    > skieruję do uke i pismo juz mam stosowne przygotowanie z caład okumentacją
    > rozmów i pismo reklamacyjnych, to wtedy nagle stwierdził, ze zobaczy co się
    > da zrobić, zmieniając ton, to co robią to przechodzi ludzkie pojęcie

    Play to:
    - czasami niska cena
    - zawsze kiepska obsługa.

    Tyle w temacie.

    --
    Liwiusz


  • 5. Data: 2011-10-07 12:33:18
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j6mehn$rlt$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-10-07 10:39, Amir pisze:
    >> Jakiś czas temu opisywałem
    >> jak to play zaczął naliczać mi opłaty w taryfie allinclusiwemax za
    >> połączenia w play.
    >
    > Dodam od siebie kolejny kamyczek do niekompetencji play.
    >
    > Mam abo bez telefonu, kończy mi się umowa, dzwoni konsultant, opowiada
    > bajki (ofert a lepsza niż na stronie itp.)

    Może lepiej takie rzeczy załatwiać w ich salonie? No chyba, że w salonie nie
    dadzą takiej dobrej oferty jak może dać dzwoniący konsultant - może to ktoś
    potwierdzić?

    JA



  • 6. Data: 2011-10-08 12:40:48
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    >>> Jakiś czas temu opisywałem
    >>> jak to play zaczął naliczać mi opłaty w taryfie allinclusiwemax za
    >>> połączenia w play.
    >>
    >> Dodam od siebie kolejny kamyczek do niekompetencji play.
    >>
    >> Mam abo bez telefonu, kończy mi się umowa, dzwoni konsultant, opowiada
    >> bajki (ofert a lepsza niż na stronie itp.)
    >
    > Może lepiej takie rzeczy załatwiać w ich salonie? No chyba, że w salonie
    > nie dadzą takiej dobrej oferty jak może dać dzwoniący konsultant - może to
    > ktoś potwierdzić?


    takie cos to tylko na pisma, tak radzę wszystkim,

    ale aby bylo śmieszniej wczoraj mnie przepraszali, i obecywali ze nie
    zablokują telefonu
    dziś zablokowali dzwonie znowu przerpaszają i mają właczyć do 24h, a mam
    czekac na korekte faktury:)

    niezle jaja w sumie mnie to już bawi :)



  • 7. Data: 2011-10-08 17:58:27
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Chcialo sie przechodzic do Play to teraz trzeba placic.

    Liwiusz, zgadzam sie z Toba w 100%.

    Niska cena - kiepska jakosc.


  • 8. Data: 2011-10-10 06:15:37
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: "mz" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j6q30h$5be$1@news.onet.pl...
    > Chcialo sie przechodzic do Play to teraz trzeba placic.
    >
    > Liwiusz, zgadzam sie z Toba w 100%.
    >
    > Niska cena - kiepska jakosc.

    Podobnie jest i u tych co drogo się płaci ;) Nie ma reguły. Ale fakt faktem
    obsługa klienta w Play chyba najgorsza jaką spotkałem wśród naszych operatorów.


  • 9. Data: 2011-10-24 12:38:23
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-07 10:51, Liwiusz pisze:

    > Dodam od siebie kolejny kamyczek do niekompetencji play.
    >
    > Mam abo bez telefonu, kończy mi się umowa, dzwoni konsultant, opowiada
    > bajki (ofert a lepsza niż na stronie itp.)
    >
    > Rozmowę nagrywam, umowę przedłużam o kolejny rok na podanych warunkach.
    >
    > Potwierdzenie pisemnie nie przychodzi, taryfa też się nie zmienia.
    > Reklamacja złożona kilka tygodni temu jeszcze bez odpowiedzi.
    >
    > Generalnie mam zamiar stać na stanowisku, że umowa została skutecznie
    > zawarta, a że Playowiec naopowiadał w umowie bajek, to już nie moja
    > sprawa. Skoro umożliwiają zawarcie umowy przez telefon, to powinni
    > ponosić tego konsekwencje.

    Mam już odpowiedź z playa.

    Mimo, że zawarłem umowę, nie została (i nie zostanie) ona aktywowana z
    uwagi na "niestabilności pracy systemu".

    Jeśli zatem ktoś z Was będzie chciał rozwiązać z Playem umowę przed
    końcem terminu, to myślę, że powołanie się na "niestabilność" waszego
    domowego systemu może być skuteczna ;)

    --
    Liwiusz


  • 10. Data: 2011-10-25 11:05:46
    Temat: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Od: "Amir" <d...@g...pl>



    >> Rozmowę nagrywam, umowę przedłużam o kolejny rok na podanych warunkach.
    >>
    >> Potwierdzenie pisemnie nie przychodzi, taryfa też się nie zmienia.
    >> Reklamacja złożona kilka tygodni temu jeszcze bez odpowiedzi.
    >>
    >> Generalnie mam zamiar stać na stanowisku, że umowa została skutecznie
    >> zawarta, a że Playowiec naopowiadał w umowie bajek, to już nie moja
    >> sprawa. Skoro umożliwiają zawarcie umowy przez telefon, to powinni
    >> ponosić tego konsekwencje.
    >
    > Mam już odpowiedź z playa.
    >
    > Mimo, że zawarłem umowę, nie została (i nie zostanie) ona aktywowana z
    > uwagi na "niestabilności pracy systemu".
    >
    > Jeśli zatem ktoś z Was będzie chciał rozwiązać z Playem umowę przed końcem
    > terminu, to myślę, że powołanie się na "niestabilność" waszego domowego
    > systemu może być skuteczna ;)


    Mi rowniez uznali moje roszczenia :)
    ale kto zwroci mi moj czas i ok 50 polaczenian do play platne ok 1zł :)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: