    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Date: Fri, 7 Oct 2011 10:39:17 +0200

    Jakiś czas temu opisywałem
    jak to play zaczął naliczać mi opłaty w taryfie allinclusiwemax za
    połączenia w play.

    Rachunki oscylowały z miesiąca na miesiąc w granicach 350zł zamiast 75zł.
    Na składane reklamacje nie uzyskiwałem odpowiedzi, a telefonicznie po
    miesiącu od zgłoszenia poinformowano mnie, ze sam sobie w play online
    wyłączyłem darmowe rozmowy i drugi raz nie zostaną włączone za darmo i muszę
    rachunek ponad 1000zł zapłacić, mimo ze wcześniej informowano mnie, ze to
    błąd systemu za co przepraszają.

    Poinformowałem, ze również nagrywam rozmowy, i wszystko mam udokumentowane
    jak to w błąd byłem wprowadzany telefonicznie ze to błąd systemu, nikt nie
    odpisał na moje zgłoszenia reklamacyjne listownie mimo, ze operator ma taki
    obowiązek.

    Konsultant się zmieszał i po 15min rozmowy stwierdził, ze zobaczy co się da
    jeszcze zrobić, na początku był bardzo nieuprzejmy i decydowany w rozmowie,
    po moich wypowiedziach zmienił się ton (konsultantki)

    Jednak poprosił jeszcze o cierpliwość kilka dni, więc uzbroiłem się, w
    międzyczasie przygotowałem pismo z dokumentacją do UKE nie wierząc już ze
    uznają reklamację, cierpliwość skończyła się po 2 tygodnia, dzwonie więc do
    play, aby dowiedzieć się dlaczego czekam 2 miesiące na odpowiedź, i dlaczego
    według ich obowiązku nie otrzymałem odp. pisemnej, ku zaskoczeniu zostałem
    poinformowany, ze pismo zostało do mnie wysłane, 4.10, po prosiłem o jego
    odczytanie, gdzie to bardzo mnie przepraszają za problem i ze korektę wyślą.

    O mały włos nie zostałem załatwiony na 1000zł.

    Oczywiście sam w play online nie wyłączałem bezpłatnych połączeń w play,
    pyzatym jest tam taka opcja tylko po co, skoro wyłączenie nic nie da bo nie
    obniży rachunku o 10zł, a ponownie włączenie ponoc10zł kosztuje, bo jak
    stwierdził konsultant jak raz dadzą coś za darmo to drugi raz tego już nie
    zrobią.

    Wszystko warto dokumentować, wszystkie reklamacje zapisywać nazwiska
    konsultantów, czas godzinę jak ktoś ma możliwość to nagrywać rozmowy.
    Ot, tak postanowiłem opisać, bo może kogoś spotka podobna sytuacja, dodam
    tylko ze wcześniej w erze byłem od 97r i nigdy nie było takich przebojów, a
    w play już na samym początku pojawił się problem, począwszy od
    poinformowania, ze mój numer nie zostanie przeniesiony (na szczęście został)
    do opisanej wyżej sytuacji.

    pozdrawiam i nikomu nie zycze podobnej sytuacji :)
    PLAY przeprasza za obsługę i obiecują się poprawić ponoć moj przypadek jak
    to określili był
    incydentalny.