  • 1. Data: 2011-10-06 08:57:00
    Temat: Nokia e71 - gps - co wl/wylaczyc?
    Od: "Gieroj" <G...@w...pl>

    Co nalezy wlaczyc albo wylaczyc aby nie dostac mega wysokiego rachunku przy
    korzystaniu z gps?
    Kiedys mialem ustawienia fabryczne i dostalem wysoki rachunek przy
    korzystaniu z ovi mapy.
    Potem usunalem wszystkie sposoby laczenia z netem gpsu i jest ok.
    Ale teraz widze ze gps nie chce sie laczyc z ... satelita aby wskazac
    pozycje.

  • 2. Data: 2011-10-06 09:04:43
    Temat: Re: Nokia e71 - gps - co wl/wylaczyc?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Co nalezy wlaczyc albo wylaczyc aby nie dostac mega wysokiego rachunku
    > przy korzystaniu z gps?

    Przeciez tydzien temu zadales takie same pytanie
    i (poza paroma zjebkami) dostales konkretne odpowiedzi.
    Przeczytales je w ogole?

    > Kiedys mialem ustawienia fabryczne i dostalem wysoki rachunek przy
    > korzystaniu z ovi mapy.

    Korzystasz z map offline (juz zgranych na karte) czy online?

    > Potem usunalem wszystkie sposoby laczenia z netem gpsu i jest ok.
    > Ale teraz widze ze gps nie chce sie laczyc z ... satelita aby wskazac
    > pozycje.

    W mojej starej E71 pierwszy fix mam nieraz po 20 minutach.
    Tak czy siak przeczytaj instrukcje obslugi.

  • 3. Data: 2011-10-06 13:21:31
    Od: "Gieroj" <G...@w...pl>

    > W mojej starej E71 pierwszy fix mam nieraz po 20 minutach.
    > Tak czy siak przeczytaj instrukcje obslugi.

    nie przeczytalem bo nie moge znalezc tego watku.
    Zaraz sprawdze dokladniej.
    Mam juz na telefonie czyli offline.
    Ja takze czasem musze czekac i 20 min. ale byl taki okres, ze znajdywal mi
    polozenie w 3 min. i cos zmienilem bo teraz to trwa i trwa.
    Moze sa jakies patenty na szybsze znajdowanie pozycji?