    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - reklamacja za naliczone połaczenia wewnatrz sieci
    Date: Fri, 07 Oct 2011 10:51:08 +0200

    W dniu 2011-10-07 10:39, Amir pisze:
    > Jakiś czas temu opisywałem
    > jak to play zaczął naliczać mi opłaty w taryfie allinclusiwemax za
    > połączenia w play.

    Dodam od siebie kolejny kamyczek do niekompetencji play.

    Mam abo bez telefonu, kończy mi się umowa, dzwoni konsultant, opowiada
    bajki (ofert a lepsza niż na stronie itp.)

    Rozmowę nagrywam, umowę przedłużam o kolejny rok na podanych warunkach.

    Potwierdzenie pisemnie nie przychodzi, taryfa też się nie zmienia.
    Reklamacja złożona kilka tygodni temu jeszcze bez odpowiedzi.

    Generalnie mam zamiar stać na stanowisku, że umowa została skutecznie
    zawarta, a że Playowiec naopowiadał w umowie bajek, to już nie moja
    sprawa. Skoro umożliwiają zawarcie umowy przez telefon, to powinni
    ponosić tego konsekwencje.

    --
    Liwiusz