  • 1. Data: 2011-07-26 08:07:00
    Temat: Play - pakiet SMS
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    szybkie pytanie: play fresh - jak tu wyglada z pakietami smsow? Moglby
    ktos ze swojego doswiadczenia cos napisac?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-07-26 08:16:35
    Temat: Re: Play - pakiet SMS
    Od: " " <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a...@p...pl napisał(a):

    > szybkie pytanie: play fresh - jak tu wyglada z pakietami smsow? Moglby
    > ktos ze swojego doswiadczenia cos napisac?

    Szybka odpowiedź: działają. Kupujesz - używasz.

  • 3. Data: 2011-07-26 08:34:09
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 26 Jul 2011 08:16:35 +0000 (UTC), " "
    <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Szybka odpowiedź: działają. Kupujesz - używasz.

    dzieki, o taka odpowiedz mi chodzilo. Jakby tak wszyscy odpowiadali,
    to te grupy bylyby naprawde pomocnym zrodlem informacji.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-07-26 14:10:47
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 26 07 2011 10:34, a...@p...pl pisze:

    > dzieki, o taka odpowiedz mi chodzilo. Jakby tak wszyscy odpowiadali,
    > to te grupy bylyby naprawde pomocnym zrodlem informacji.

    Ewentualnie pomyśl na All Inclusive - nielimitowane OIDP smsy do wszystkich.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2011-07-26 14:16:39
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal:

    > szybkie pytanie: play fresh - jak tu wyglada z pakietami smsow? Moglby
    > ktos ze swojego doswiadczenia cos napisac?

    600sms za 6pln, a jak zdaze przedluzyc to sie sumuja.
    Kod *111*119*1#

  • 6. Data: 2011-07-26 18:09:00
    Od: "pm" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisal w wiadomosci

    > 600sms za 6pln, a jak zdaze przedluzyc to sie sumuja. Kod *111*119*1#

    Nie zdazysz, bo nie mozna miec dwóch pakietów naraz. Nie zdazysz to
    przepada. Po miechu mozesz aktywowac za 6,- PLN nowa paczke 600 szt.

    pozdro

  • 7. Data: 2011-07-26 18:12:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pm" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zdazysz, bo nie mozna miec dwóch pakietów naraz. Nie zdazysz to
    > przepada. Po miechu mozesz aktywowac za 6,- PLN nowa paczke 600 szt.

    Widac, ze kolega teoretyk. Jak ten ksiadz, co mowi pod jakim katem wlozyc i
    ile razy na minute ruszac.

    Jako praktyk zaprzeczam - mozna przedluzyc - w ostatniej dobie waznosci
    pakietu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-07-26 19:35:41
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > dzieki, o taka odpowiedz mi chodzilo. Jakby tak wszyscy odpowiadali,
    > to te grupy bylyby naprawde pomocnym zrodlem informacji.

    jakby wszyscy zadawali tylko takie pytania: czy warto nosić skarpetki?
    Tak, warto

  • 9. Data: 2011-07-27 00:02:05
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "pm" <p...@o...pl> napisał

    > Nie zdazysz, bo nie mozna miec dwóch pakietów naraz. Nie zdazysz to przepada.
    > Po miechu mozesz aktywowac za 6,- PLN nowa paczke 600 szt.

    Nie do końca tak. Lekko przed północą przed wygaśnięciem trzeba przedłużać. Nie
    zabrało mi niewykorzystanych 300 smsów, tylko dodało 600 i miałem 900.

  • 10. Data: 2011-07-27 07:36:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie do końca tak. Lekko przed północą przed wygaśnięciem trzeba
    > przedłużać. Nie zabrało mi niewykorzystanych 300 smsów, tylko dodało 600 i
    > miałem 900.

    Mozna praktycznie od rana.
    Tuz po polnocy (czy tez o godz. 1 czy 2) wlaczanie pakietu pozostaje
    zablokowane, rano - godz. 9 czy 10. z reguly jest odblokowane - dotyczy to
    wszystkich pakietow, ktore mozna miec aktywne jednoczesnie tylko pojedynczo.

    Tak wiec jest kilkanascie godzin na przedluzenie - oczywiscie P4 moze zrobic
    kuku i przedluzyc dopiero po polnocy (ma regulaminowo 24 goziny). Z reguly
    jednak pakiet wchodzi po kilku, kilkunastu minutach - jesli jednak komus
    wejdzie dopiero po polnocy, wskutek czego zebrane SMSy mu przepadna, nie
    moze miec do P4 pretensji.

    Pozdrawiam
    SDD