  • 11. Data: 2017-03-07 13:29:30
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-07 o 10:24, Chris pisze:
    > LG to taka średnia półka, ja wolę coś lepszego na lata kupować.
    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/lg-k10-2017
    -test-i-recenzja.html

    Pogodziłem się z faktem że nie stworzono telefonu który by i odpowiadał :-)
    Trzeba nosić/wozić 2 urządzenia. Telefon + powerbank lub
    Dwa telefony ;-)
    Obecnie mam Lumię 1020 do rozmawiania, robienia zdjęć i bankowości
    Drugie urządzenie multimedialne: Audials, Tidal, HorizonGo, www i co tam
    jeszcze android wymyśli :-)
    Mam do tego tablet ze starym androidem i krew mnie zalewa lub leciwego
    Galaxy S2
    Co bym nie kupił albo będzie robiło dramatyczne zdjęcia, albo będzie za
    duże, albo będzie zdychało po paru godzinach, albo lagowało...
    Albo wszystko to razem :-)

  • 12. Data: 2017-03-07 13:44:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-07 o 13:29, z pisze:
    > Mam do tego tablet ze starym androidem i krew mnie zalewa lub leciwego
    > Galaxy S2

    S2 zamula na potęgę, niestety jej czas już minął :(

    > Co bym nie kupił albo będzie robiło dramatyczne zdjęcia, albo będzie za
    > duże, albo będzie zdychało po paru godzinach, albo lagowało...
    > Albo wszystko to razem :-)

    Dla tego ja mam Sony Z2, dobra bateria na 2 dni, nie zamula po roku jak
    Samsungi, podoba mi się design, robi dobre fotki, jest wodoodporny,
    dobrej jakości ekran FHD.
    Wady dla innych to design, nowe tel. robią lepsze fotki, rozmiar
    ekran/obudowa (mi pasuje), to Sony a nie Samsung z SAMOLED.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 13. Data: 2017-03-07 13:52:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 marca 2017 13:29:30 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > duże, albo będzie zdychało po paru godzinach, albo lagowało...

    Co do "zdychania"- żona ma Lenovo P2- ładuje go mniej więcejkdwa razy w tygodniu
    Trochę telefonów się w rodzinie w ostatnich latach przewineło ale pod względem
    bateri(i nie tylko) to Lenovo P2 bije wszystkie na głowę.

  • 14. Data: 2017-03-07 15:27:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >http://www.play.pl/dokumenty/2017/93117/Cennik_tele
    fonow_w_Ofercie_SIM_DUET_i_RODZINA_2017-01-05.pdf

    I jak to rozumiec - co to za +10 ?
    10zl wiecej przez 24mc ?

    No coz, moze do operatorow dotarlo, ze na uslugach nie zarobia, na
    drogich telefonach nie zarobia, ale moga zarobic na upustach od
    hurtowych zakupow i przyciagnac klienta darmowymi ratami ...

    J.

  • 15. Data: 2017-03-07 15:36:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-07 o 15:27, J.F. pisze:
    > I jak to rozumiec - co to za +10 ?
    > 10zl wiecej przez 24mc ?

    TAK

    > No coz, moze do operatorow dotarlo, ze na uslugach nie zarobia, na
    > drogich telefonach nie zarobia, ale moga zarobic na upustach od
    > hurtowych zakupow i przyciagnac klienta darmowymi ratami ...

    Ale tak już kiedyś było za dawnych dobrych czasów. :-)
    Opłacało się wziąć abo z telefonem i go sprzedać.

  • 16. Data: 2017-03-07 15:42:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 15:36, z pisze:

    > TAK

    > Ale tak już kiedyś było za dawnych dobrych czasów. :-)
    > Opłacało się wziąć abo z telefonem i go sprzedać.

    Opłacało się, bo bez względu na to, czy brało się ofertę z telefonem,
    czy nie, było tak samo drogo. A teraz znacznie lepiej jest traktowany
    user bez telefonu, i aby znaleźć ofertę z telefonem, która się opłaca,
    trzeba się nieźle napocić - na pewno opłacalność nie jest "domyślna" -
    wręcz przeciwnie - biorąc pierwszą z brzegu ofertę z telefonem zazwyczaj
    przepłacimy.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-03-07 17:03:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Opłacało się, bo bez względu na to, czy brało się ofertę z telefonem,
    >czy nie, było tak samo drogo.

    Jakos tak, ale to tez sie zmienialo.
    Gdzies na poczatku tak bylo - czyzby celowa akcja operatorow, aby
    podniesc sprzedaz aparatow ... i utworzyc rynek dla innych klientow ?
    Tak mi sie wydaje, ze juz od wielu lat sa tez oferty bez telefonu,
    tansze. No i oczywiscie prepaidy.

    Ceny telefonow to osobna sprawa - dostajesz "duzy upust", ale cena u
    operatora wygorowana.

    No i konkurencja sklepowa tez rosla powoli - dawniej nie bylo "sklepow
    z telefonami", na kazdym rogu.

    >A teraz znacznie lepiej jest traktowany user bez telefonu, i aby
    >znaleźć ofertę z telefonem, która się opłaca, trzeba się nieźle
    >napocić

    Troche bym polemizowal.
    Jesli jako alternatywy nie przeciwstawiamy "no limit za 22.50, dzieki
    temu, ze pakiet 3 dni trwa naprawde 4", to bym rzekl, ze oferty bez
    telefonu gorsze.

    Jakos ciagle operatorzy przyzwyczajeni do wysokiego abonamentu i
    dorzucaja bonusy :-)

    > - na pewno opłacalność nie jest "domyślna" - wręcz przeciwnie -
    > biorąc pierwszą z brzegu ofertę z telefonem zazwyczaj przepłacimy.

    Ale skad bierzemy cene telefonu "na wolnym rynku" ... pierwsza z
    brzegu najtansza to tez niekoniecznie dobry pomysl :-)

    O ile jednak dobrze rozumiem, to w tym przypadku oferta Play "bez
    telefonu" jest taka sama.
    K8 za 179+240 ... wychodzi jakby taniej niz na rynku.
    A jak ktos chce wiekszy abonament, to jeszcze taniej.

    J.

  • 18. Data: 2017-03-07 18:02:11
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > K8 za 179+240 ... wychodzi jakby taniej niz na rynku.
    > A jak ktos chce wiekszy abonament, to jeszcze taniej.

    Opłaty aktywacyjnej nie ma? Widocznie tanio kupują te K8 2016 albo im
    zalegają w magazynie.

  • 19. Data: 2017-03-07 19:38:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-06 23:22, P.B. wrote:
    > Ekran to pikuś, ale pamięć w tym telefonie to dramat! Niby jest 8GB, ale
    > nie da się tego rozszerzyć na kartę SD

    Internety mówią że po małym kombinowaniu da się.

    http://www.instructables.com/id/LG-4-and-Adoptable-S
    torage-Android-M-No-Root/

    Nie robiłem tego jeszcze.

  • 20. Data: 2017-03-07 19:48:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 17:03, J.F. pisze:

    > Gdzies na poczatku tak bylo - czyzby celowa akcja operatorow, aby
    > podniesc sprzedaz aparatow ... i utworzyc rynek dla innych klientow ?

    Nie trzeba było nic sztucznie podnosić - ludzie sami chcieli telefony,
    bo nie mieli, a jak wspomniałeś "nie było sklepów z telefonami na każdym
    rogu". Tak więc ofertę z telefonem brał każdy, kto jako tako korzystał z
    telefonu. Jak ktoś miał komórkę, ale dzwonił 5 minut w miesiącu i kapkę
    smsów, to miał *później* tego "simplusa" i płacił te 30zł miesięcznie -
    to był klient na ten telefon sprzedany od abonamentowca.

    > Troche bym polemizowal.
    > Jesli jako alternatywy nie przeciwstawiamy "no limit za 22.50, dzieki
    > temu, ze pakiet 3 dni trwa naprawde 4", to bym rzekl, ze oferty bez
    > telefonu gorsze.

    Punktem odniesienia jest abonament bez telefonu za 30zł (umiarkowanie
    drogi wg mnie, bo po co wiązać się abonamentem na 2 lata, skoro tyle
    samo kosztuje na kartę), a i w tym (30zł) przypadku trudno znaleźć dobrą
    ofertę z telefonem (tzn. aby cena aktywacji, abonamentu i telefonu w
    ciągu roku, pomniejszona o 24x30zł dawała dobrą cenę za słuchawkę).

    > Ale skad bierzemy cene telefonu "na wolnym rynku" ... pierwsza z brzegu
    > najtansza to tez niekoniecznie dobry pomysl :-)

    Może nie, ale to zależy od tego, kto sprzedaje. Czasem są promocje i w
    sieciówkach. A jak ktoś bojaźliwy, to kupi gdzieś indziej 50zł drożej.

    --
    Liwiusz