    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <o9n1ev$vch$1@node1.news.atman.pl>
    <58bf0afd$0$5162$65785112@news.neostrada.pl> <o9n2ca$osl$2@dont-email.me>
    Subject: Re: Play oszalał?
    Date: Wed, 8 Mar 2017 09:52:39 +0100

    dyskusyjnych:o9n2ca$osl$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja znam osobiście nastolatkę, ktora wysyłała i odbierała ponad 10
    >tysięcy
    >smsow miesięcznie (w taryfie w obie strony były liczone). Rekordowy
    >miesiąc
    >było ich 11800.

    Niezla. W USA ?

    >Ale jeśli rzeczywiście wysyłas 5/miesiąc to ich nie potrzebujesz...
    >Tylko
    >proszę, nie mów "po co to komu" bo się tu poleję ze śmiechu!

    Nie mowie ... ale ja sie spokojnie sie obejde bez "no limit sms".
    I nie oplaca mi sie placic za to chocby 3 zl :-)

    P.S. Dzwoni do mnie Era "panu sie zdarza przekroczyc abonament, wiec
    proponujemy nowy, lepszy, z wieksza iloscia darmowych minut.
    I juz pan nigdy nie zalaci wiecej niz umowiona kwota".

    Jest argument ? No moze i jest ... tylko ja to odbieram tak, ze co
    miesiac bede placil wiecej :-)
    Oczywiscie jak by to bylo czesciej i wieksze kwoty, to moglaby to byc
    dobra podpowiedz.

    No i nie spojrzeli, ze tych "darmowych" minut to ja nie wygaduje, a
    doplaty wynikaja z roamingu :-)

    J.