  • Data: 2017-03-08 14:08:17
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 marca 2017 20:25:20 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Zwykle ludzie wysyłają. Romansują przez smsy, konwersują, właściwie
    > jedynych, których znam, którzy nie wysyłają smsów, to osoby spełniające
    > obydwa warunki: 50+ i przynajmniej umiarkowane wykluczenie cyfrowe.

    Mam poniżej 50lat, wykluczony cyfrowo nie jestem
    Komórki używam od chyba 2000 roku. Nie wiem czy w życiu wysłałem więcej jak 100smsów
    W ostatnich latach to pewnie średnio 1 miesięcznie by wyszedł.
    Właściwie wsórd osób które znam smsy wysyłają tylko uczniowie, gimnazjaliści, kilka
    kobiet też znam co z tego kanału komunikacji korzysta.
    Praktycznie wszyscy moi znajomi z sms korzystają tak często jak ja. Dużo prościej
    jest zadzwonić, pogadać niż bawić się w klepanie jakis cyferek.
    Tak to wygląda w gronie osób w którym się obracam. i nie są to osoby 50+, wykluczone
    cyfrowo.
    SMS miał sens kiedyś gdy rozmowy były drogie, teraz w erze nolimitu pisanie sms to
    strata czasu*
    *nie dotyczy gimbazy;)
    Z ciekawości zerknąłem na bilingi mojej 14 letniej córki- w ostatnich miesiącach
    wysyłała ok 20-30 smsów. czyli niewiele. Fakt faktem ze z e znajomymi komunikują się
    poprzez różnego rodzaju komunikatory. Ale to raczej jak przy laptopie siedzi bo z
    telefonu głównie dzwoni.