  • Data: 2011-09-08 16:49:05
    Temat: Re: Play - najlepszą firmą jest?
    Od: DanW <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 21:39, ToMasz pisze:

    > "korzyści z niezgodności" jak to ująłeś są wielkie. Szczególnie według
    > Rzecznika Praw Konsumenta. Tylko ze to jest niezgodność z UMOWĄ, której
    > nie spisano, i w sądzie będzie trudno się na nią powołać. Jedym bliskim
    > umowie dokumentem jest gwarancja, która jest dobrowolna i może zawierać
    > zapis o zakazie rzucania, topienia i...zakazie smsowania w każdy
    > poniedziałek. Ciekaw jestem co Sąd na to powie.
    >
    > ToMasz
    Serwis rządzi się swoimi prawami. Ja kilka lat temu miałem samsunga,
    padła bateria po ok 3 miesiącach. Serwis napisał, że pęknięta płyta
    główna, przekreślił każdą kartkę gwarancji i tyle. Pisałem dziesiątki
    pism, że telefon nawet nie zadrapany itp. nic to nie dało, kupiłem
    baterię i telefon z tego co wiem do dziś chodzi - ma go koleżanka,
    której go sprezentowałem. Z serwisem noki nie miałem nigdy takich cyrków.
    P.S. Podobne hece miałem też z serwisem panasonica przy reklamacji
    radioodtwarzacza samochodowego teraz nawet za 1 zł bym nic panasonica
    nie kupił. Za to polecam wszystkim sprzęt Cannon, zero problemów z
    serwisem itp. :)