  • 1. Data: 2011-09-08 05:55:10
    Temat: Play - najlepszą firmą jest?
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Tak chwalony tutaj play daje ciała?
    http://absurdum.pl/
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Składanie komputera w dzisiejszych czasach,
    to takie klocki Lego w wersji professional.

  • 2. Data: 2011-09-08 06:17:57
    Temat: Re: Play - najlepszą firmą jest?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "..::Wiskoler::.." napisał:

    > Tak chwalony tutaj play daje ciała?
    > http://absurdum.pl/

    Przy okazji - czy ktoś już próbował zwrócić po testach owego Huawei U8500?
    Bo skoro pracują tam taki jeden z drugim "Sokole Oko", co to gołym okiem
    widzi śledy zalania, to może się okazać, iż Play znalazł świetny sposób na
    upłynnienie po 4 stówy zalegającego im na magazynie niechodliwego towaru ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2011-09-08 06:26:47
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 08:17:57 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > upłynnienie po 4 stówy zalegającego im na magazynie niechodliwego towaru ;->

    Ja mam jutro do odbioru i zaczynam się bać powolutku.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Wimp-Injuring Scientist-Kidnapping Ogre
    from the Legendary Enchanted Ruin

  • 4. Data: 2011-09-08 08:28:39
    Temat: Re: Re: Play - najlepszą firmą jest?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a ja pozyczylem, oddalem i jest ok,
    moi znajomi rowniez... wiec prawda zapewne jak zwykle lezy posrodku :)

  • 5. Data: 2011-09-08 10:52:09
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-08 07:55, ..::Wiskoler::.. pisze:
    > Tak chwalony tutaj play daje ciała?
    > http://absurdum.pl/

    przeczytalem calosc i wedlug mnie gosc za bardzo cwaniakowal (naczytal
    sie sie w internecie o prawach konsumenta, ale zapomnial ze mieszkamy w
    polsce). chcial wyrwac od play nowego samsunga i byc moze mu sie to uda,
    jednak dopiero jak postanowi o tym sad. a do tego czasu bedzie bez
    zadnego telefonu. a tak oddalby na gwarancji, serwis by naprawil i po
    klopocie. po co utrudniac sobie zycie ?

  • 6. Data: 2011-09-08 13:47:19
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-08 12:52, mister pisze:

> [...]
    > jednak dopiero jak postanowi o tym sad. a do tego czasu bedzie bez
    > zadnego telefonu. a tak oddalby na gwarancji, serwis by naprawil i po

    gdybys przeczytal calosc to bys wiedzial ze przy przyjmowaniu telefonu
    byly ogledziny i stwierdzono ze wszystko z zewnatrz jest ok, a pozniej
    probowano typowi wmowic ze wylal plyn na telefon co jest widoczne golym
    okiem z zewnatrz.

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 7. Data: 2011-09-08 14:03:55
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 8 09 2011 8:17, JoteR pisze:

    > Przy okazji - czy ktoś już próbował zwrócić po testach owego Huawei U8500?

    Ja nie próbowałem, po prostu zróciłem :-P

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 8. Data: 2011-09-08 14:07:31
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-08 15:47, Pendrive pisze:
> [...]
    > byly ogledziny i stwierdzono ze wszystko z zewnatrz jest ok, a pozniej
    > probowano typowi wmowic ze wylal plyn na telefon co jest widoczne golym

    po co oddawal z tytulu niezgodnosci towaru z umowa skoro mial wazna
    gwarancje producenta?

  • 9. Data: 2011-09-08 14:36:30
    Od: "Cpl" <n...@s...com>

    Użytkownik "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > ...:::WISKOLER:::...
    >
    > Składanie komputera w dzisiejszych czasach,
    > to takie klocki Lego w wersji professional.

    Mnie dziwi, czemu poszedł do playa zamiast do serwisu samsunga i na jaką
    cholerę powoływał się na niezgodność? Inna bajka że play w kule poleciał
    ostro. Ale takie rzeczy zdarzaja się niestety u każdego operatora.

  • 10. Data: 2011-09-08 14:42:17
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Cpl" <n...@s...com> napisał:

    > Mnie dziwi, czemu poszedł do playa zamiast do serwisu samsunga i na jaką
    > cholerę powoływał się na niezgodność?

    Jak podrośniesz to poczytaj jakie są różnice i korzyści z niezgodności, a czym
    grozi gwarancja. Ale jak podrośniesz, bo teraz zapewne nie zrozumiesz, czego
    dowodem jest Twój post.