  • Data: 2024-01-03 01:57:29
    Temat: Re: Play matacze i złodzieje
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2 sty 2024 o 09:16, Trybun pisze:

    > Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy rok.
    > Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie przedłużyły mi
    > ważność o całe długie 10dni.

    [w Polsce teraz dni są krótkie a noce długie...]

    Wybrane me numery w Play:

    Niedawno aktywowany:
    SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 04.09.2037)
    SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

    Mój Eneuel:
    SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 30.04.2037)
    SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

    Losowo wybrany:
    SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 30.04.2037)
    SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

    W Play mam kilkanaście (i na stronie WWW widzę 13, i w aplikacji)
    numerów a wiele z nich ma ~taką SMSową ważność, co chyba niewiele
    znaczy. Co najmniej dwa numery mam tam przeterminowane -- one nie
    mają takiej SMSowej ważności...

    Telekomunikacja i banki rygorystycznie traktują czas, do którego
    ustalania posługują się atomowymi zegarami Galileo czy GPS, czego
    dowody widać -- przykładowo w Millennium tuż po północy 31 grudnia
    (na początku 31 grudnia) 2023 r. był 02 stycznia 2024 r...

    -=-

    > Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma wyjścia, ludzi muszą być
    > okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku o take polskie
    > walczyłeś..

    Demokracja?... Ponoć cytat lepszy jest od argumentu, choć
    słownikiem podpierał się Nikodem Dyzma...

    -=-

    demokracja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)
    1. forma rządów, w której władzę sprawuje lud bezpośrednio lub przez
    swoich przedstawicieli; władza ludu; ludowładztwo
    Głosić idee demokracji.
    2. forma ustroju państwa, w którym uznaje się wolę większości obywateli
    jako źródło władzy i przyznaje się wszystkim obywatelom swobody i prawa
    polityczne zapewniające im udział w sprawowaniu władzy
    Demokracja bezpośrednia, pośrednia (przedstawicielska).
    Wyznawca, zwolennik demokracji.
    Demokracja burżuazyjna w terminologii marksistowskiej: system rządów
    chroniący interesy klasowe burżuazji, gwarantujący obywatelom jedynie
    swobody formalne
    Demokracja ludowa w terminologii marksistowskiej: system rządów
    sprawowanych przez partię komunistyczną z zachowaniem pewnych formalnych
    cech ustroju demokratycznego (np. bardzo ograniczony system
    wielopartyjny), stosowany w państwach, które po II wojnie światowej
    znalazły się pod dominacją radziecką
    Demokracja socjalistyczna system rządów ukształtowany zgodnie z teorią
    marksistowską i realizowany w ZSRR i państwach bloku socjalistycznego po
    II wojnie światowej, deklarujący połączenie demokratycznego ustroju
    politycznego z ideą równości społeczno-ekonomicznej obywateli; jego
    podstawą miało być zespolenie uspołecznienia środków produkcji z
    ludowładztwem realizowanym przez system samorządów i organów
    przedstawicielskich
    Demokracja wewnątrzpartyjna postulowane w partiach komunistycznych
    zasady organizacji i funkcjonowania partii politycznej, przyjęte w celu
    zapewnienia wpływu członków partii na skład jej kierownictwa, program i
    realizowaną przez nią politykę
    hist. Demokracja szlachecka ustrój polityczny w dawnej Polsce (od
    połowy XV do końca XVI w.), w którym klasą panującą była szlachta,
    korzystająca z przywilejów i swobód politycznych, wpływająca poprzez
    sejm (wybierany przez ogół szlachty) na rządy państwem
    Demokracja antyczna ustrój polityczny niektórych miast starożytnej
    Grecji i republikańskiego Rzymu, pozwalający wolnym obywatelom na udział
    w podejmowaniu ważnych decyzji państwowych, zajmowanie stanowisk
    publicznych i krytykę osób sprawujących funkcje publiczne
    3. stronnictwo, grupa społeczna popierająca demokratyczną formę rządów
    Kandydować z ramienia demokracji.
    gr.

    -=-

    Być może władzę należy przekazać naukowcom? -- odbierając tę władzę
    ludowi...

    --