  • Data: 2010-12-22 12:00:25
    Temat: Re: Play karta sms premium
    Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ieql9d$634$1@news.onet.pl...

    > Jest wyraźnie napisane : Szczegóły oferty na www.playmobile.pl.
    > I nie ośmieszaj się już, a idiota to już za łagodnie dla Ciebie.

    Kretynie-to za łagodne okreslenie na Ciebie, co Ty mi teraz będziesz
    pieprzyć, że chcąc skorzystać ze startera mam wejść na jakąś stronę, czy
    iść do salonu i wertować regulaminym, puknij się w główkę. A serwis
    Chomikuj z którego chciałem skorzystać ma napisane, że obsługuje
    wszystkie sieci w tym Play.