  • Data: 2014-11-22 17:21:14
    Temat: Re: Play internel LTS pytanie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 09:58:45 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 22 Nov 2014 12:29:03 +0100, "J.F."
    op/shop-data-plans/single-line-data-plans.html

    > Gdy podpisuje umowe, dostaje 20 stronicowy papier gdzie wszystko jest
    > napisane. W zgozie z tym co jest na ich stronie i w broszurce.

    Jak zawierasz umowe z polskim operatorem, to tez ja dostajesz.
    Ale oczywiscie to troche za pozno - czy moge napisac do jakiegos
    urzedu, ze mi Verizon utrudnia zapoznanie z umowa przed podpisaniem ?

    > Cennik jest na tej stronie co ci podalem. Ale pewnie nei zajzrales.

    Jakos mialem klopoty go odnalezc.
    I pisze w nim ze te GB to per month ?

    A np taki "Unlimited Talk" ... rozumiem ze do wszystkich telefonow
    swiata darmo, skoro nie napisano ze "domestic".

    Tak czy inaczej - wstydzcie sie :-)

    J.