  • 1. Data: 2009-08-04 15:07:00
    Temat: Play i nowy regulamin
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Dostałem z fakturą informację o zmianie regulaminu wynikającej ze zmiany
    prawa i konieczności usunięcia zapisów niedozwolonych z regulaminu.

    Na końcu oczywiście informacja iż zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne
    można zerwać umowę, jednak P4 może w związku z tym domagać się kary
    umownej/opłaty specjalnej, w wysokości nie przekraczającej równowartości
    ulgi mi przyznanej, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartości za okres od
    dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

    I teraz pytanie.. Dlaczego gdy Plus zmieniał regulamin to można było
    rozwiązać umowę bez konsekwencji, a po 6 lipca stało się to już niemożliwe?
    Który zapis Ustawy daje operatorowi możliwość zmiany regulaminu świadczenia
    usług, bez możliwości rozwiązania umowy przez abonenta bez żadnej kary?
    Ciekawe co operator rozumie przez słowo "ulga"? Na umowie mam tylko karę
    umowną i rozumiem iż w momencie rozwiązania umowy operator mógłby domagać
    się proporcjonalnej jej wysokości w stosunku do długości trwania umowy?

    P.S. Umowy rozwiązywać nie chcę. Odpowiada mi abonament, a poza tym mam
    przeniesiony numer który pewnie po takim wypowiedzeniu by przepadł zamiast
    przejść do pre-paida. Pytam z czystej ciekawości, bo nie wiem czy Play gra
    fair, czy też wzorem Plusa straszą ludzi nie mając żadnych podstaw.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2009-08-04 16:45:52
    Temat: Re: Play i nowy regulamin
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    wszystko zgodnie z przepisami.
    zerknij na kilka wątków poniżej.

    s.

  • 3. Data: 2009-08-04 16:56:35
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem z fakturą informację o zmianie regulaminu wynikającej ze zmiany
    > prawa i konieczności usunięcia zapisów niedozwolonych z regulaminu.

> [...]
    Wiesz co... nie żebym się czepiał, ale kilka postów niżej dokładnie o tym
    samym piszą...
    pozdr
    sil

  • 4. Data: 2009-08-04 19:13:09
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Leszek Kowalski pisze:
    > Dostałem z fakturą informację o zmianie regulaminu wynikającej ze zmiany

    pomidor

  • 5. Data: 2009-08-05 06:56:33
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    to sięnie czepiaj tylko daj link do tego wątku

  • 6. Data: 2009-08-05 15:23:48
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Amir pisze:
    > to sięnie czepiaj tylko daj link do tego wątku

    z 2 sierpnia 2009

    z 7 lipca 2009