  • 1. Data: 2009-08-04 14:47:42
    Temat: Tania nokia z bluetoothem...
    Od: nimrod <pioawd!NOSPAM!@wp.pl>

    Witam, potrzebuję jakiegokolwiek telefonu Nokii z bluetoothem, bo stara
    6103 przestała działać, a słuchawka nowa i nie dająca się dopasować do
    żadnej innej marki niestety:/
    Mógłby ktoś polecić coś najtańszego na rynku? Może być używane.

    Z góry dzięki

    nmr.

  • 2. Data: 2009-08-04 15:08:12
    Temat: Re: Tania nokia z bluetoothem...
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 04 Aug 2009 16:47:42 +0200, nimrod <pioawd!NOSPAM!@wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >żadnej innej marki niestety:/
    >Mógłby ktoś polecić coś najtańszego na rynku? Może być używane.

    6310i? ;-)

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-08-04 17:24:22
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "nimrod" <pioawd!NOSPAM!@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, potrzebuję jakiegokolwiek telefonu Nokii z bluetoothem, bo stara
    > 6103 przestała działać, a słuchawka nowa i nie dająca się dopasować do
    > żadnej innej marki niestety:/

    Jak rozumiem masz słuchawkę bluetooth? Co to za wynalazek, że nie może
    działać z telefonami innych producentów niż nokia?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 4. Data: 2009-08-04 17:55:00
    Od: nimrod <pioawd!NOSPAM!@wp.pl>

    Czabu pisze:

    > Jak rozumiem masz słuchawkę bluetooth? Co to za wynalazek, że nie może
    > działać z telefonami innych producentów niż nokia?

    Podejrzewam, że to jakiś wynalazek mossadu, albo co najmniej pisu, bo
    ani z SE, ani z jakimś samsungiem nie chce działać. Dodam tylko, że
    marki nokia słuchawka ;)

    > Pozdrawiam
    > Czabu

    Pozdrawiam,
    nmr.

  • 5. Data: 2009-08-04 18:10:44
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    > Jak rozumiem masz słuchawkę bluetooth? Co to za wynalazek, że nie może
    > działać z telefonami innych producentów niż nokia?

    Może tak być. Sam mam słuchawkę SE, która działa tylko z tymi telefonami.

    Kenny