  • 21. Data: 2014-12-10 02:41:00
    Temat: Re: Play daje startery za free
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" l...@4...com

    > To jest oferta na kartę więc zrobisz co zechcesz, nigdzie niczego nie
    > trzeba rejestrować ani się do niczego nie zobowiązywać.

    To dobrze. Zamówiłem dwa -- czekam na przesyłkę. :)

    > Generalnie to są 2 rodzaje:

    Owszem.

    > play na kartę 4glte (starter telefoniczny)
    > play online na kartę 4glte (internetowy)

    Internetowy to porażka -- moim zdaniem.

    > Moim zdaniem lepszy jest telefoniczny bo potem można
    > zmienić taryfę i wydzwonić śrdodki z karty, albo redbull
    > mobile, jak się trochę uzbiera można zmienić taryfę na
    > energy i środki wykorzystać. W play online tylko na
    > transfer danych to można wykorzystać.

    Otrzymam -- napiszę.

    Chyba oddam Ci kody chrupiące -- raczej nie
    przydadzą się dla mnie. Mam chyba trzy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-12-10 08:41:45
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 10 Dec 2014 02:41:00 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Chyba oddam Ci kody chrupiące -- raczej nie
    >przydadzą się dla mnie. Mam chyba trzy.

    Nikomu już się nie przydadzą bo promocja już się skończyła. Dokładnie
    30 listopada, więc są bezużyteczne. Teraz jest 3gb/3zł w Orange.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-12-10 16:13:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    dizel wrote:
    > On Wed, 10 Dec 2014 02:41:00 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Nikomu już się nie przydadzą bo promocja już się skończyła. Dokładnie
    > 30 listopada, więc są bezużyteczne. Teraz jest 3gb/3zł w Orange.

    Jeżeli u Oranga jest 3 zł / 4 GB, to jaki sens bujać się z wolnym Aero2,
    w którym jest 3GB@5zł?

  • 24. Data: 2014-12-10 17:06:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 10 Dec 2014 16:13:11 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Jeżeli u Oranga jest 3 zł / 4 GB, to jaki sens bujać się z wolnym Aero2,
    >w którym jest 3GB@5zł?

    W Orange to tylko promocja do stycznia także nie za długo.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-12-10 18:16:07
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 2014-12-10 o 16:13, Poldek pisze:

    > Jeżeli u Oranga jest 3 zł / 4 GB, to jaki sens bujać się z wolnym Aero2,
    > w którym jest 3GB@5zł?

    Byłem w Orange. Jest abonament 5 GB za 10 zł. Abonament na 12 mies.
    To najtańsze co znalazłem...

  • 26. Data: 2014-12-10 20:05:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" f...@4...com

    > Nikomu już się nie przydadzą bo promocja już się skończyła. Dokładnie
    > 30 listopada, więc są bezużyteczne.

    Myślałem, że są ważne do końca roku.

    > Teraz jest 3gb/3zł w Orange.

    Na jaki czas te 3 GB?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-12-10 20:07:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" m...@4...com

    > W Orange to tylko promocja do stycznia także nie za długo.

    Później zapewne znów jakaś będzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-12-10 22:07:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 10 Dec 2014 20:05:25 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Myślałem, że są ważne do końca roku.

    Do 30 listopada tylko można było skorzystać z kodów z lays

    >Na jaki czas te 3 GB?

    30 dni, można pakiet aktywować wielokrotnie.
    Generalnie podrożało. Przy promocji lays wychodziło taniej.
    30 gb to 6 paczek lays po 1zł + bon z inmedio za 15zł czyli za 21zł
    miałem 30 gb na 30 dni.
    Teraz 30 gb kosztuje 30 zł.
    Promocja lays się skończyła, bony z inmedio wycofane, miejmy nadzieję
    że jeszcze powrócą, choć i tak sam bon niewiele daje bez promocji
    lion/lays.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2014-12-10 23:59:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 5...@4...com

    > Do 30 listopada tylko można było skorzystać z kodów z lays

    Rozumiem. Szkoda -- dałbym Ci w połowie listopada -- bo
    wtedy pojąłem, że nie przydadzą się mi w Gołdapi, gdybym
    pamiętał, że promocja trwa tylko do 30 listopada.

    > 30 dni, można pakiet aktywować wielokrotnie.

    To dla mnie bardzo dobra oferta.

> [...]
    > Promocja lays się skończyła, bony z inmedio wycofane, miejmy nadzieję
    > że jeszcze powrócą, choć i tak sam bon niewiele daje bez promocji

    Nie potrzebuję dziennie gigabajta z masztu,
    bo w mieszkaniu mam nolimit.
    Wolę 3 GB za 3 pln na 30 dni.
    I zdrowie mniej cierpi. :)

    Mam też lejek VirginM.
    I raczej wolałbym w Orange bezpłatny lejek
    (choćby 32 kb/s) niż te 3 GB na miesiąc za 3 pln.

    Ale lepsza jest obecność możliwości niż brak możliwości.

    Chrupki i batony są dobre latem -- na łikend. :)

    -=-

    Net z komórki będzie potrzebny coraz częściej -- choćby do tego:

    http://e-deklaracje.info.pl/?gclid=CjwKEAiA-5-kBRDyl
    PG5096R8mASJABqEdm4u2hs_maZ0W1iGnO5LnrA2zEEtSopin0-h
    W_cuBO64BoCapjw_wcB

    Powszechna usługa IMO będzie coraz tańsza. Rozmowy już teraz są tanie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-12-11 08:47:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Chrupki pomarańczowe tanio (mniej niż 20 pln miesięcznie) dają (2.5 GB *
    > 15.5,
    gdzie znowu jest promocja i jakie chrupki trzeba kupować?
    ToMasz