  • 11. Data: 2014-12-09 13:53:38
    Temat: Re: Play daje startery za free
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On 09 Dec 2014 12:18:45 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Można łapatologicznie?
    >- ide do play i mowie, ze chce starter do lte?
    >- ile kosztuje utrzymanie wychodzących?
    >- jak sie uruchamia co miesiac ten pakiet?

    Z tych darmowych starterów to jest play online na kartę 4glte, albo
    play na kartę 4glte. Można też korzystać z redbull mobile na kartę w
    taryfie rbm pierwszej i drugiej.
    Aktywujesz co miesiąc przez play24 albo kodem, trzeba tylko mieć
    ciągle 30 zł na karcie, wychodzące zależnie od taryfy, pnk lte 50zł na
    100 dni.
    http://www.play.pl/uslugi/darmowy-internet-na-30-dni
    /

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-12-09 13:54:11
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 09 Dec 2014 13:12:56 +0100, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    tarter-zasiegowy/?utm_source=Mediacom&utm_medium=Gol
    dbach_RON&utm_content=Wideboard_Reach_Darmowy_starte
    r_2_Prepaid_Xmass_listopad_grudzien&utm_campaign=Pre

  • 13. Data: 2014-12-09 18:11:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" u...@4...com

    > Musisz mieć odpowiedni starter na którym można aktywować tą promocję.
    > Stale musi być na koncie 30zł, i aktywujesz sobie co miesiąc to lte
    > bez dodatkowych opłat i trzeba utrzymywać ważność na wychodzące.
    > Działa tylko na lte play więc najlepiej to się nadaje do modemu gdzie
    > ustawić się da na sztywno lte i można korzystać.
    > Limit jest niby 100gb/ miesiąc ale z tego co czytam na telepolis to
    > nie blokują nawet po przekroczeniu.

    Czyli więcej niż w płatnej usłudze Solorza.

    > Jeśli przeskoczy na 3g to normalnie będzie pobierać z pakietu netu jak
    > masz wykupiony, a jak nie to z konta.

    Znaczy się -- dreszczyk emocji. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-12-09 18:14:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 5...@4...com

    > Nius jak z faktu.

    Dzięki za szczerość.

    > Co do starterów zasięgowych to są one dostępne od conajmniej roku,
    > wystarczy pójść do salonu i poprosić o taki starter, bez żadnej
    > papierologii za darmo można taki starter otrzymać.

    I nie trzeba później nic dopłacać, jeśli nie chce się korzystać
    z usług Play? Można w razie czego po prostu zapomnieć o takim
    starterze bez konsekwencji finansowych?

> [...]
    > kilku prostych warunków. Promocja darmowego lte w play została
    > przedłużona do odwołania, nie do końca roku, więc jak ktoś ma zasięg

    To startery ,,telefoniczne'' czy ,,internetowe''?
    Będzie łączył się z 2G, czy nie będzie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-12-09 18:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Czyli więcej niż w płatnej usłudze Solorza.

    ?
    Mowisz o płatnym aero?
    Ale to chyba inne predkosci wchodza w gre.

    > Znaczy się -- dreszczyk emocji. ;)

    :)

  • 16. Data: 2014-12-09 19:23:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > ?
    > Mowisz o płatnym aero?

    Nie.

    > Ale to chyba inne predkosci wchodza w gre.

    Piszę o tej usłudze, która wg osobnika masti prowadzi do bakapu internetu. ;)
    (,,LTE bez limitu'' czy jakoś podobnie -- w istocie lejek jak u Dziewicy, ale
    płatny)

    http://www.telepolis.pl/artykuly/power-lte-z-ukrytym
    -lejkiem,3,3,711.html

    -=-

    Chrupki pomarańczowe tanio (mniej niż 20 pln miesięcznie) dają (2.5 GB * 15.5,
    czyli około 38.75 GB miesięcznie) niewiele mniej niż Solorz; Play daje więcej
    za free...

    (; Tedy ;) Solorz musi ograniczyć się tylko do klientów mądrych_inaczej. :)
    A może nawet (sądząc po Jakubku) tylko do mONdrych_inaczej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-12-09 19:28:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m67amk$ode$...@n...news.atman.pl

    > "dizel" 5...@4...com

    > Dzięki za szczerość.

    http://www.fakt.pl/polityka/minister-pawel-gras-w-br
    ukseli-pije-piwo,film,508824.html

    Piwo i frytki dla ministra

    Jak on mógł? Akcyzę alkoholową obcym płacić?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-12-09 19:51:50
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    napisał w wiadomości news:m661a0$k1c$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    dbach_RON&utm_content=Wideboard_Reach_Darmowy_starte
    r_2_Prepaid_Xmass_listopad_grudzien&utm_campaign=Pre

    Nie wiem, czy chcę korzystać z usług firmy, która nie potrafi formatki
    formularza poprawnie przygotować. Jeżeli w numerze domu występuje litera, to
    walidacja nie przechodzi... Chyba jakiś przedszkolak to robił...

    Wiwo

  • 19. Data: 2014-12-09 19:57:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wiwo" m67gc8$ulo$...@n...news.atman.pl

> [...]
    poprawnie przygotować. Jeżeli w numerze domu
    > występuje litera, to walidacja nie przechodzi... Chyba jakiś przedszkolak to

    Na dodatek zapis:

    3 m. 15

    Play zamieni na

    3/15

    co da mu podstawę do odrzucenia prośby o przeniesienie
    numeru telefonu z uwagi na niezgodność danych? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-12-09 21:06:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 9 Dec 2014 18:14:55 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >I nie trzeba później nic dopłacać, jeśli nie chce się korzystać
    >z usług Play? Można w razie czego po prostu zapomnieć o takim
    >starterze bez konsekwencji finansowych?

    To jest oferta na kartę więc zrobisz co zechcesz, nigdzie niczego nie
    trzeba rejestrować ani się do niczego nie zobowiązywać.

    >To startery ,,telefoniczne'' czy ,,internetowe''?
    >Będzie łączył się z 2G, czy nie będzie?

    Generalnie to są 2 rodzaje:
    play na kartę 4glte (starter telefoniczny)
    play online na kartę 4glte (internetowy)
    Moim zdaniem lepszy jest telefoniczny bo potem można zmienić taryfę i
    wydzwonić śrdodki z karty, albo redbull mobile, jak się trochę uzbiera
    można zmienić taryfę na energy i środki wykorzystać. W play online
    tylko na transfer danych to można wykorzystać.