    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play bezpłatny net
    Date: Sun, 06 Apr 2014 03:30:18 +0200

    On Sat, 05 Apr 2014 22:18:27 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >O masz... podasz podstawę prawną? :-)
    >Jeśli jest tak jak piszesz to nie byłoby tak źle bo 10 zł zaoszczędziłem
    >bo chciałem umowę bez netu a teraz dorzucę kolejne 10 zł i będę miał
    >komplet za przystępne pieniądze. (39zł)

    Choćby tu:
    http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-Ofer
    ty-Promocyjnej-FORMULA-S-Tylko-SIM_19122013.pdf
    strona 5 pkt 7
    W podpunkcie e) jest napisane że opłata za transmisje danych może
    wynieść maksymalnie 20zł
    Czasem warto przed podpisaniem umowy przeczytać regulamin i cennik
    oferty.
    Pamiętaj tylko że jeśli wystarczy ci 250MB to musisz uważać żeby nie
    naliczyło więcej MB bo jak przekroczy 250MB to zapłacisz 20zł tak jak
    za 1GB.