  • Data: 2009-10-06 16:49:33
    Temat: Re: Play bez wyników
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    looker wrote:

    > Policz w inny sposob, zobacz zasieg Internetu Play, taki bylby zasieg Play
    > bez roamingu Pusa, czyli na oko okolo 50% klientow ma "brak sygnalu", nawet
    > jezeli byloby to 40% to porazka.

    Trzeba jeszcze dorzucić trochę zasięgu z BTS-ów GSM, ale... tu przyznam
    Ci rację :-) Terytorialny zasięg Play oceniam na może 20 %...
    Co wcale nie zmienia poprzedniego twierdzenia, że większość klientów
    korzysta z natywnej sieci radiowej. Teraz pewnie już przeważająca
    większość: 60, może 70 %.

    > Czyli Play ma problry z plynnoscia a jezeli ukrywaja raoprty to moze cos w
    > tym jest , plus nie dostaje kasy , odlacza ich i klops....
    >
    > Oczywiscie taki wariant jest malo prawdopodbny aczkolwiek nie niemozliwy.

    Dlatego, że tak pisze Supłacz? :-) On już wirtualnie uśmiercił kilka firm ;)

    M.