  • Data: 2009-10-08 06:42:45
    Temat: Re: Play bez wyników
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 Oct 2009 10:20:55 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    >O ile dobrze pamiętam (bo nie chce mi się teraz grzebać w kwitach)
    >zapewniając pokrycie radiowe 10 % terytorium Polski (w konkretnych
    >lokalizacjach) otrzymujemy dostęp do ponad 50 % populacji. Populacja =
    >klient.

    ale klient niezadowolony. Wsiadl w samochod i stracil zasieg.

    >Więc nie wiem, o czym Ty własciwie piszesz. Skąd bierzesz ponad 50 % bez
    >zasięgu...

    No wiesz - Wroclaw 600 tys mieszkancow. Dolny Slask - 3 mln.

    a liczba uprawnionych do glosowania wg PKW - w zaleznosci od
    mieszkancow gminy:

    do 5 tys 1735334
    5 do 10 5708722
    10 do 20 5489781
    20 do 50 5517322
    50 do 100 2913283
    100 do 200 2611329
    200 do 500 2688221
    pow. 500 3514996

    Jak chcesz ponad 50%, to trzeba obstawic wszystkie miasteczka o ponad
    ~40 tys mieszkancow. BTS co prawda nie znaja podzialu
    administracyjnego i moze to byc nieco inaczej.
    Ale i tak ponad 1000 trzeba postawic.

    Play co prawda ma juz 3000 zezwolen, ale tylko 740 miejscowosciach

    J.