  • Data: 2010-06-28 07:41:39
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: ALEX <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-06-10 9:14, tl pisze:

    > Sorry Winetou ale MTR nie służy do zarabiania tylko do zwrotu kosztów
    > zestawienia połączenia.

    Symetryczny tak, asymetryczny niezbyt.

    > To oficjalnie. Nieoficjalnie do trzymania przy pysku konkurencji coby nie
    > zjeżdżała ze stawkami dla
    > ciemnejmasy poniżej stawek MTR. W założeniu UKE wartości którymi rozliczają
    > się między sobą
    > operatorzy mają oscylować wokoł zera. I tak z grubsza się dzieje.

    Owszem, z grubsza.

    Co to
    > oznacza ? Ano to, że cala
    > zawyżona stawka do playa zostaje w kieszeni waszych opów. Marketingowo mocno
    > na nią psioczą ale
    > przynosi im to podwójny dochód w porównaniu ze stawkami między W3.

    Jeżeli op jest nastawiony na transfer zysków za granicę to musi doić
    swoich użyszkodników, jeżeli nie, może mieć płaską stawkę. Proste jak drut.

    Dowód ?
    > Najbardziej
    > zdrowym rozwiązaniem jest model amerykański czyli każdy płaci za siebie
    > czyli MTR=0 .

    Jakiś czas temu wpadła tu Polka z USA i stwierdziła że model europejski
    jest zdecydowanie lepszy niż amerykański. Do tego model amerykański
    zniszczyłby Playa błyskawicznie. Niestety. I nadal byś miał stawkę 80gr
    za minutę. Bo po co obniżać?

    Kiedyś
    > dawno temu obowiązywał też u nas. Kto go chciał wprowadzić u ponownie u nas
    > ? Domniemany
    > beneficjent wyższego MTR -> play i bąknął o tym rzecznik plusa. Kto obruszył
    > się jak diabeł po święconej
    > wodzie ? Rzecznik oranża i przywołał do szeregu rzecznika plusa. To chyba o
    > czymś świadczy ?

    Rzecznik Playa chciał zabójczego dla swojej sieci rozwiązania? Czy ja
    coś źle rozumiem?

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm