  • Data: 2010-06-28 09:00:38
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: ALEX <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-06-10 10:22, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <a...@g...pl>

    > Dopłacają ?

    A co mnie to interesuje? To ich problem nie mój. Mnie interesuje płaska
    stawka, a nie gorzkie żale. Jak op to spełnia to mi odpowiada, a jak nie
    to go opuszczam. Proste jak drut.
    BTW dziwi mnie że jeszcze nikt nie zauważył że to jest wojna i wygrywa
    ten który jest skuteczniejszy.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm