  • 1. Data: 2010-02-19 09:46:11
    Temat: Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kolega chcial skorzystac ze stanu darmowego. Wlaczyl usluge, doladowal
    za 30zl i rozmawial za darmo z Playem przez pol godziny.
    Tylko, ze potem okazalo sie ze te minuty poszly z tych co mial do Playa
    i na stacjonarne.
    :-(
    Jaka pomylka czy rzeczywiscie tak jest?
    TA

  • 2. Data: 2010-02-19 09:59:14
    Od: "karol" <k...@b...com>

    > Jaka pomylka czy rzeczywiscie tak jest?

    a kolega czytać umie?

    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Stan_Darmowy_w_Play.pdf

    jk

  • 3. Data: 2010-02-19 10:14:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    > Kolega chcial skorzystac ze stanu darmowego. Wlaczyl usluge, doladowal
    > za 30zl i rozmawial za darmo z Playem przez pol godziny.

    Przy PRAWIDLOWO (tj. zgodnie z regulaminem) wlaczonej usludze "Stan
    Darmowy", przy polaczeniach do Playa nie zuzywaja sie ani minuty z pakietu
    ani minuty z uslugi "Zbieraj Minuty" ani z zadnej innej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-02-19 10:19:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    > Kolega chcial skorzystac ze stanu darmowego. Wlaczyl usluge, doladowal

    A czy na pewno z doladowaniem poczekal az usluga sie aktywuje?
    Na numerze, na ktorym ja wlaczalem aktywowala sie chyba ponad godzine.
    Dopiero, gdy sie aktywuje mozna doladowywac - wtedy Stan Darmowy dziala
    natychmiast po doladowaniu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-02-19 10:36:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hllndi$pop$1@news.onet.pl>,
    "karol" <k...@b...com> wrote:

    > a kolega czytać umie?
    >
    > http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Stan_Darmo
    > wy_w_Play.pdf

    Wyobraz sobie ze umie.
    Czy moglbys pisac na temat?
    TA

  • 6. Data: 2010-02-19 10:43:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Wyobraz sobie ze umie.

    To Kolina, wiec wiesz.
    Ale przypomnij sobie, ze Twoje kllopoty z Playem tez czasem wynikaja z
    niedoczytywania pewnych rzeczy.
    Np. kiedys majac 1 minute i 17 sekund upierales sie, ze to byla 1 godzina i
    17 minut :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-02-19 12:14:06
    Od: "karol" <k...@b...com>

    > Wyobraz sobie ze umie.

    to niech skożysta z umiejentności

    jk

  • 8. Data: 2010-02-19 12:34:40
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hllvaf$h7r$1@news.onet.pl>,
    "karol" <k...@b...com> wrote:

    > to niech skożysta z umiejentności
    >
    > jk

    Dzieki za cenna uwage.
    Radze jednak korzystac ze slownika.

    TA

  • 9. Data: 2010-02-19 18:33:05
    Od: "karol" <k...@b...com>

    > Dzieki za cenna uwage.

    skąd się biorą takie osiołki, co kupują usługę, ale regulaminu nie czytają
    tylko wypłakują się w internecie?

    jk

  • 10. Data: 2010-02-20 14:13:42
    Od: "Endi" <h...@C...com>

> [...]
    > za 30zl i rozmawial za darmo z Playem przez pol godziny.
    > Tylko, ze potem okazalo sie ze te minuty poszly z tych co mial do Playa

    Może nie dzwonił do PLAY tylko na stacjonarne? BTW :

    "3. Niniejsza Oferta Promocyjna umożliwia bezpłatne wykonywanie z Sieci
    Telekomunikacyjnej P4, krajowych

    połączeń głosowych i wideo ("połączenia") na dowolnie wybrane numery z Sieci
    Telekomunikacyjnej P4 z

    _wyłączeniem_numerów_stacjonarnych_."