  • Data: 2010-06-15 15:36:57
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W ogóle nie wiem skąd taki grymas do tego aby zarejestrować sobie kartę.
    Nie jest to przecież obowiązkowe i nikt nie przymusza. Ale jak chce sie
    korzystać ze swoich praw to juz trzeba.

    Każdy ma prawo głosować, ale trzeba mieć ze sobą dowód osobisty. Każdy
    ma prawo odebrać na poczcie swoją przesyłkę, ale trzeba mieć dowód osobisty.

    Aby korzystać ze swobód obywatelskich, regulowanych ustawowo praw, no
    trzeba spełnić jakieś podstawowe kryteria.

    Nie wiem, może można by było zastrzec otrzymywania ofert poprzez
    przedstawienie faktury z numerem telefonu i wylegitymować się przy tym.
    Ale nawet gdyby, to jaki to ma sens. Natomiast, aby cokolwiek sobie
    życzyć do posiadanej karty, trzeba ją zarejestrować i to ma sens. Nikt
    na ładne oczy nie będzie zmieniał ustawień konta.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."