    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Date: Fri, 11 Jun 2010 23:17:31 +0200

    W dniu 11 czerwca 2010 19:36, Chris pisze:
    > Okazuje się, że jest to nie tyle "wkręt", co raczej następny przekręt w
    > stylu "Pobieraczka", przyszykowany na frajerów, którzy nie przeczytają
    > wspomnianego Regulaminu.

    Potencjał jest ogromny, może nawet niewyobrażalny. Zanim społecznośc
    osiągnie odpowiednią świadomość, zanim prawo dojrzeje, powstaną może
    odpowiednie regulacje, nie wiem, to jak puszka pandory, końca nie
    będzie. Kasa sam się trzepie i myślę że w niektórych przypadkach to może
    nawet płynie potokiem. Wystarczy mięć duży łeb na karku, tak
    skonstruować maszynkę aby prawnie nie było zaczepu, a jeśli już to aby
    było ciężko do wyegzekwowania i gotowe. Nieetyczne, niemoralne? "A gówno
    to kogoś obchodzi" :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?