  • Data: 2010-06-13 13:39:21
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 15:23:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > W zasadzie upowazniasz - wysylajac stosownego sms zamawiasz taka
    > usluge.

    Owszem, zamawiam usługę, ale bynajmniej nie upoważniam operatora do
    obciążania mojego konta jakimikolwiek kosztami, tak samo jak zamawiając
    pizzę przez komórkę nie upoważniam operatora by wartością tego
    zamówienia obciążył konto mojej komórki.

    > W przypadku ery to w ogole nie ma problemu, bo to oni sa
    > dostawca uslugi.

    Tak, ale to jest całkiem inna sytuacja.

    --
    Pozdrowienia,