  • 1. Data: 2009-07-30 18:50:08
    Temat: Play Porażka
    Od: rekowka <r...@g...com>

    Totalne dziadostwo, próbowałem zalogować się chyba już ze sto razy i
    zawsze to samo: Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.

  • 2. Data: 2009-07-30 19:00:59
    Temat: Re: Play Porażka
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    rekowka pisze:
    > Totalne dziadostwo, próbowałem zalogować się chyba już ze sto razy i
    > zawsze to samo: Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.

    Właśnie przed pięcioma minutami logowałem się aby wysłać kilka mmsów -
    no problema.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-07-30 20:23:18
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 30 Lip, 20:50, rekowka <r...@g...com> wrote:
    > Totalne dziadostwo, próbowałem zalogować się chyba już ze sto razy i
    > zawsze to samo: Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.

    Mam to samo choć mnie się od czasu do czasu udaje zalogować.
    Już kilka miesięcy temu zgłaszałem to do BOA,
    ale śpiewka jest standardowa: "tak wiem, przepraszamy, teraz trwają
    prace nad tym"... bez zmian

    Ircys

  • 4. Data: 2009-07-30 21:24:36
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a mi migracje z play fresh do mixtury robią już 30 dni!

    chyba maja jakis gruby problem

  • 5. Data: 2009-08-04 10:37:48
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    >a mi migracje z play fresh do mixtury robią już 30 dni!
    >
    > chyba maja jakis gruby problem

    u mnie od ręki była migracja 2 sierpnia

  • 6. Data: 2009-09-20 16:27:25
    Temat: Re: Re: Play Porażka
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >u mnie od ręki była migracja 2 sierpnia

    a ja finalnie czekalem 2 miesiace, 1 wrzesnia dopiero udalo się