  • 21. Data: 2010-10-27 14:40:39
    Temat: Re: [Play] Jest się czego bać???
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-10-27 14:30, Liwiusz pisze:

    > OFnK - 50zł/3 miesiące.

    Z obecnymi bonusami masz rację, wystarczyło by mi to, ale chwilowo nie
    będę zrywał umowy, jak ją podpisywałem OFnK wychodziło drożej. Choć
    obecnie faktyczny koszt (średnio miesięcznie przez cały okres umowy),
    wliczając bonus jaki dostałem na początku to około 21PLN netto więc w
    sumie nie wiele drożej. Ale dzięki propozycja do rozważenia jak skończy
    mi się umowa.

  • 22. Data: 2010-10-27 15:56:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-27 16:11, Olgierd pisze:
    > Biorąc pod uwagę ilość użytkowników -- przypomina mi to raczej
    > concierge ;-)

    :) No właśnie, można się gdzieś dowiedzieć, ilu ludzi tego używa?
    Operator się tym pewnie nie pochwali?!? ;)

  • 23. Data: 2010-10-27 17:51:41
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-10-2010 o 09:15:08 juhass <j...@p...fm> napisał(a):

    > play, boje się jednak jak jest z zasięgiem tej sieci i jej ogólną
    > niezawodnością, a nikt ze znajomych nie posiada aparatu w tej sieci. Tak
    > więc moje pytanie- da się w miarę wygodnie korzystać z play, także poza
    > dużymi miastami? Ewentualnie inne opcje na przeniesienie abonamentu??

    Przenieść się do Fresh i potestować?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 24. Data: 2010-10-27 17:53:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-10-2010 o 09:43:59 Lukasz <l...@b...net.pl>
    napisał(a):

    > odczujesz- zrywanie połączeń przy zmianie sieci, jakby nie patrzeć
    > dłuższe szukanie sieci (koniecznie próbuje się logować do play)

    W życiu tego nie miałem, a jeżdżę często i z Play mam do czynienie od
    początku jak powstał.
    Albo ja szczęście albo Ty pecha masz :)

  • 25. Data: 2010-10-28 10:38:02
    Od: "Wojtek W" <p...@g...net>

    Obawiam się, że nie będziesz zadowolony.

    Ja jestem w Plusie (najlepsza technologicznie sieć PL)od zawsze
    a kumple po przechodzili do Play, bo taniej (duuużo dzwonią).
    Wsio działo nieźle jak Play nie miał swoich nadajników i wsio szło
    po roamingu Plusa. Od kiedy rozrosła się ich macierzysta sieć,
    zaczęły się problemy, zwłaszcza poza miastem. Problemy
    z zalogowaniem się do Plusa czyli tam gdzie nie ma zasięgu Playa.

    Ogólnie narzekają na zasięg Playa i zerwane rozmowy.

    Ostanio byłem na dwóch wycieczkach samochodowych.
    W sumie aucie 4 telefony :
    Plus żadnych problemów
    Orange żadnych problemów
    Play 2 telefony problemy z zasięgiem brak możliwości
    zalogowania do Plusa (nawet ręcznie) :-(

    W.W.

  • 26. Data: 2010-10-28 12:01:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ia8r19$qdv$1@news.onet.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Te ustawianie na sztywno to mit. W mojej starej pracy budynek był
    > taki, że z Playa nie dało się rozmawiać. Również po ustawieniu sztywno
    > Plusa. Co ciekawe, simplus działał poprawnie.
    Dziwne. U mnie problmy z jakoscia rozmow po 'ustawieniu na sztywno'
    znikly.

    TA

  • 27. Data: 2010-10-28 21:12:53
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał

    > 4. Jak się łączysz z biurem obsługi ( głosowo ) to zaczynają do
    > Ciebie na "ty", co nie wiąże się niestety z kompetentną obsługą

    Przez ostatnie 2 lata rozmawiałem z BOK Play zaledwie kilka razy ale
    ani razu nikt do mnie nie wyskoczył per Ty. I nie mów proszę, że
    miałem szczęście. To zaczyna być jak legenda o szczurach wyłażących z
    kibla (oczywiście tylko na ostatnim piętrze w bloku) na Saskiej Kępie,
    gdzie nb. mieszkałem przez lat 5. I szczura nie widziałem nawet na
    parterze choć do kanałku było jakieś 20 metrów ;)

    Natomiast co do drugiej części zdania, czyli tej o kompetencji
    niestety się zgadzam. Najbardziej mi się podobało, gdy koleżka się nie
    zgadzał na nagrywanie rozmowy i groził mi, że przerwie połączenie :)

    M.

  • 28. Data: 2010-10-29 10:49:35
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-28 23:12, Maciej Muran pisze:
> [...]
    > nb. mieszkałem przez lat 5. I szczura nie widziałem nawet na parterze
    > choć do kanałku było jakieś 20 metrów ;)

    No widzisz, to masz inne doświadczenia. Do mnie panienki zasuwają na Ty.
    Jak się pytam, kiedy wypijemy brudzia, ton się zmienia;)

    > Natomiast co do drugiej części zdania, czyli tej o kompetencji niestety
    > się zgadzam. Najbardziej mi się podobało, gdy koleżka się nie zgadzał na
    > nagrywanie rozmowy i groził mi, że przerwie połączenie :)

    Mnie wkurza do granic możliwości fakt, że w Play, żeby złożyć jakąś
    reklamację, trzeba mieć zarejestrowaną kartę. Nie jest to wymóg prawny,
    bo w nielubianym tu na grupie Mobilkingu ( mam, używam, jestem
    zadowolony ) nie interesuje ich kim jesteś, tylko, czy masz wykupioną
    usługę. No i kompetencja pracowników - to jak niebo i piekło.

  • 29. Data: 2010-10-29 10:53:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-28 12:38, Wojtek W pisze:
    > Ja jestem w Plusie (najlepsza technologicznie sieć PL)

    Po czym wnosisz? Nie pytam z przekąsu tylko z ciekawości, skąd nabyłeś
    taką informację?

    > Play 2 telefony problemy z zasięgiem brak możliwości
    > zalogowania do Plusa (nawet ręcznie) :-(

    Nie jest chyba wielką tajemnicą, że w interesie Polkomtela jest aby
    kasować za dzierżawę BTS-ów firmę P4, a nie wywiązywać się z umowy
    zasłaniając się np. problemami technicznymi;)

  • 30. Data: 2010-10-29 18:52:52
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 13:32:45 +0200, .Zykfryd. napisał(a):

    > 2. Problemy z łącznością w miejscach gdzie Play się kończy a zaczyna
    > roaming Plusa, a takich miejsc jest bardzo dużo (Play obstawia
    > nadajnikami miejsca zamieszkałe a pomiędzy korzysta z Plusa). Wówczas
    > telefon jest przez dłuższą chwile poza zasięgiem.

    Potwierdzam.

    --
    jg