eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Play] Jest się czego bać??? › Re: [Play] Jest się czego bać???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] Jest się czego bać???
    Date: Wed, 27 Oct 2010 14:02:41 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <ia94d0$pg2$1@news.onet.pl>
    References: <ia8jhn$tre$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-134-116.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288180960 26114 82.210.134.116 (27 Oct 2010 12:02:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Oct 2010 12:02:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
    Thunderbird/3.1.5
    In-Reply-To: <ia8jhn$tre$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1001221
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-27 09:15, juhass pisze:
    > Tak więc rozważam wyniesienie się z plusa- tutaj cenowo odpowiada mi
    > play, boje się jednak jak jest z zasięgiem tej sieci i jej ogólną
    > niezawodnością, a nikt ze znajomych nie posiada aparatu w tej sieci.

    Korzystam z Play Fresh i głównie z pakietów internetowych, więc o
    połączeniach głosowych Ci nie napiszę. Ale obsługa klienta.

    Jeśli przyjąć za punkt odniesienia, że u każdego operatora
    telekomunikacyjnego nie wygląda to zbyt dobrze, to w Play jest fatalnie.

    Poniżej opisuje zdarzenia, które miałem osobiście "przyjemność" sprawdzić

    1.Aplikacja Play24, z którą na pewno wiele razy będziesz się łączył,
    działa różnie. Od działania dziwacznie to niedziałania w ogóle. Możesz
    być prawie pewien, że jak trafi się jakiś długi weekend i aplikacja
    zdechnie w piątek to nikt do końca długiego weekendu tego nie naprawi.
    2. Samoczynne zmiany usług bez powiadomienia użytkownika
    3. Czasami niedziałający formularz kontaktowy
    4. Jak się łączysz z biurem obsługi ( głosowo ) to zaczynają do Ciebie
    na "ty", co nie wiąże się niestety z kompetentną obsługą
    5. Sprawy poważne rozwiązuje się pisząc do ich rzecznika prasowego,
    Marcina Gruszki, a powinno do BOK-u.

    A ja korzystam z tego sporadycznie, raz na dwa miesiące wykupię pakiet
    play on line, raz nie wykupię.... Nie korzystam z tego regularnie, a
    zdążyło mi się tyle już przytrafić;)
    --
    | TOMASZEK nie lubi:
    | ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
    | lewej strony mocy^

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: