    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] Jest się czego bać???
    Date: Wed, 27 Oct 2010 14:01:34 +0200

    W dniu 2010-10-27 13:54, .Zykfryd. pisze:

    > Problemy zaobserwowałem na Litwie i we Francji nie jestem pewien ale
    > chyba w Szwecji i Szwajcarii też było coś nie halo. Nie pamiętam jak to
    > funkcjonowało w Niemczech.

    W 2009 korzystałem w Niemczech i Szwecji ze fresha i nie zauważyłem
    problemów.

    > Tylko że niektórych może szlak trafić na miejscu jak dzwonią pod numer z
    > początkiem 601 a potem bach zamiast 29gr/min zeszło 70. No ale to inna
    > bajka moim zdaniem powinni wyrównać stawki MTR i był by spokój.

    Tylko że stawki MTR powoli spadają, a 70gr u wielu zostaje. Pozostaje
    głosować nogami, tylko że idzie to jakoś niemrawo. Polski komórkowiec
    będzie narzekał, ze ma do Play drogo, ale zmienić operatora
    (niekoniecznie na Play), to już nie chce. Przerasta go to. Może zatem
    dobrze, że więcej płaci? Zawsze to lepiej, jak pieniądze są u tych, co
    umieją liczyć.

    --
    Liwiusz