  • Data: 2010-04-05 08:47:02
    Temat: Re: Play Fresh5 Stan Darmowy, problem mały
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Nex@pl wrote:
    > niedawno kupiłem starter chcąc wykorzystać stan darmowy, ale, po
    > doładowaniu za 10pln, twardo dostaje smsa, że mam sprobować gdy moje
    > konto będzie aktywne. Na play24 w usługach również mam informację,
    > że mam zablokowane rozmowy wychodzące. Moge dzwonić i wysyłać SMS,
    > o co chodzi? :)
    Ja miałem starter Play 30 PLN sprzed 2 lat.
    1. Uruchomienie
    24h
    2. Przejście do Fresh
    24h
    3. Odpalenie kodu stanu darmowego - nie udane
    4. Doładowanie 5 PLN
    24h
    5. *111*1*1#
    24h
    6. *111*1*3# -> potwerdzenie aktywności stanu darmowego
    7. Doładowanie 30 PLN
    24h
    8. Pierwsze połączenie w ramach stanu darmowego.

    Jakub