  • 31. Data: 2010-11-29 08:26:15
    Temat: Re: Play­
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=8klce4Jb-cE

    ta nokia to rocznik 2009

  • 32. Data: 2010-11-29 08:29:57
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >No to jeszcze ciekawiej... Kolega Kotlet zasugerował, że głośno jest w
    >Googlach o tym, że telefony nie-symbianowe/androidowe mają kłopoty w takich
    >okolicznościach...

    >Z Twoich słów wynika, że faktycznie problemy kolegi "z" związane były z
    >aparatem.

    nie kolega kotlet zasugerowal ze w przypadku 'systemowych' mozna na sile
    przelaczyc sie na siec plusa tam gdzie jest dobry zasieg
    play wbrew temu co play probuje narzucic telefonowi. Wiec to co Panie na bok
    mowia to z gory ustalone oszustwo, wpisz na google a sie przekonasz.

    Z systemami to nie telefony a smartfony

  • 33. Data: 2010-11-29 08:50:02
    Od: Marek <b...@e...com>

    Hej,

    Wobec powyższego uznaję się za osobę niekompetentną w ocenie sytuacji :-)

    A już w szczególności gdy jeden z moich telefonów nie jest smarfonem -
    Samsung S5200 (jak właśnie sprawdziłem) i zawsze w nim działało
    przełączanie pomiędzy sieciami. W trybie Plus wyświetla się na
    wyświetlaczu R (jak roaming). W miejscu w jakim często przebywam kiedyś
    był kłopot z Playem więc przestawiłem go wtedy na Plusa. Teraz mam na
    "auto" i czasem widuję R na wyświetlaczu.

    Nie potrafię braku takiego przełączania wytłumaczyć inaczej niż
    ułomnością telefonu. Być może - jak napisałeś - więcej telefonów ma ten
    problem. No ale jak wtedy wytłumaczyć fakt, że inne działają w tych
    samych okolicznościach?

  • 34. Data: 2010-11-29 09:00:04
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-26 08:06, MOST pisze:
    > Jestem abonenten Ery już od wielu lat ale interesuje mnie Play z uwagi
    > na interersujące propozycje. Czy rzeczywiście jest tak jak oni reklamują
    > że są naszybciej rozwijającą się siecią w Polsze.

    Tak, bo jak masz 3 nadajniki i postawisz kolejne 3 to mozesz napisać że
    zwiekszyłes zasięg o 100% czyli 2 krotnie a jak masz 30 tys nadajników i
    postawisz kolejne 300 to możesz napisać że zwiekszyłeś zasięg o 10%

    (to oczywiście uogólniając)

    >No i jak w końcu jest
    > z ich zasięgiem, czy podobnie jak np. z Era czy gozej.

    Bzdurne pytanie, gdzie ten zasięg cie interesuje ? w jednych będize
    lepszy niż w erze a w innych gorszy

  • 35. Data: 2010-11-29 09:29:21
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonu. Być może - jak napisałeś - więcej telefonów ma ten problem. No
    > ale jak wtedy wytłumaczyć fakt, że inne działają w tych samych

    Kol. Kotlet powoływał się na tysiące opinii. Przypomina mi się sugestia, że
    tysiące much też nie może się mylić
    co do jakości i smaku preferowanego przez nie "jedzenia".

  • 36. Data: 2010-11-29 09:32:50
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek pisze:

    > Nie potrafię braku takiego przełączania wytłumaczyć inaczej niż
    > ułomnością telefonu.

    Jeśli ułomność telefonu w tych samych okolicznościach przyrody nagle
    znika to oprócz krasnoludków :-) można podejrzewać tylko operatora

  • 37. Data: 2010-11-29 09:42:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 10:29, tl pisze:

    > Kol. Kotlet powoływał się na tysiące opinii. Przypomina mi się sugestia,
    > że tysiące much też nie może się mylić
    > co do jakości i smaku preferowanego przez nie "jedzenia".

    Głupszego powiedzenia w życiu nie słyszałem. Jest oczywiste, że jeśli
    miliony much jedzą g., to można założyć, że dla milion pierwszej muchy
    też to będzie dobre. Jak z tego można wywnioskować, że g. jest dobre i
    dla człowieka, tego nie wiem. Chyba że ktoś się czuje muchą.

    W omawianym przypadku jeśli "tysiące" użytkowników żali się na forach na
    zasięg playa, to znaczy te problemy są realne, i z czego jednak nie
    wynika, że tak ma każdy użytkownik Play.

    Prawda jest taka, że Play to Play i jakość jest niska. Sam miałem
    problemy z otrzymywaniem smsów w roamingu Plusa, ponadto wchodząc do
    metra w Warszawie (przesiadka z Play na Plus) telefon zawsze gubił
    zasięg na krótszą lub dłuższą chwilę.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2010-11-29 10:22:58
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > z otrzymywaniem smsów w roamingu Plusa, ponadto wchodząc do metra w
    > Warszawie (przesiadka z Play na Plus) telefon zawsze gubił zasięg na

    Głupszego zachowania niż opieranie się na wątpliwej jakości promilach opinii
    anonimowych pismaków wyrażanych
    na często śmieciozbiorczych forach internetowych oraz nie braniu pod uwagę
    prędkości przyrostu ilości użytkowników sieci
    oraz innych czynników jej wzrostu również nie słyszałem. Zwłaszcza, że
    większoć z nich to klakierzy innych komercyjnych sieci żywotnie i zawodowo
    zainteresowani dezawuowaniem osiągnięć playa. Histeryczne reakcje jednego
    byłego jej użytkownika
    wywołane dziecinnym obrażeniem się bo sieć nie osiągnęła ideału natychmiast
    po starcie jest oznaką braku dojrzałości emocjonalnej. Jestem człowiekiem i
    z mojego punktu widzenia "muchy" się mylą.

  • 39. Data: 2010-11-29 17:44:19
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-29 10:32, z pisze:

    > Jeśli ułomność telefonu w tych samych okolicznościach przyrody nagle
    > znika to oprócz krasnoludków :-) można podejrzewać tylko operatora

    No właśnie o tym napisałem: zwiększyli zasięg więc Twój telefon nie miał
    potrzeby ujawniania ułomności :-)))

    Wcale nie twierdzę, że Play nie odegrał w tym żadnej roli w zmianie
    stanie rzeczy lecz, że jego aktywność nie powinna rzutować na zachowanie
    się telefonu w taki sposób jaki opisałeś. Tak mi się wydaje przynajmniej.

  • 40. Data: 2010-11-29 18:06:49
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek pisze:

    > No właśnie o tym napisałem: zwiększyli zasięg więc Twój telefon nie miał
    > potrzeby ujawniania ułomności :-)))

    To by znaczyło że nic się nie zmieniło i tak jak dotąd będą miejsca
    gdzie zasięg play+plus będzie gorszy od zasięgu samego plusa.
    Zganianie na ułomności telefonów nic tu nie da.

    Wypada tylko pogratulować.

    PS. Ups... Jeszcze półtora roku cyrografu mi zostało. Może jakoś
    dotrwam. :-(