  • 1. Data: 2010-11-24 17:56:51
    Temat: orange online w dalszym ciagu lezy
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Leży i kwiczy przeszło tydziń ni huhu
    taka duza firma a tak tak daje d..y
    kogo oni tam zatrudiają
    pewne rzeczy to nawet mój szwagier potrafi

  • 2. Data: 2010-11-24 21:26:28
    Temat: Re: orange online w dalszym ciagu lezy
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-24 18:56, quwert pisze:
    > Leży i kwiczy przeszło tydziń ni huhu
    > taka duza firma a tak tak daje d..y
    > kogo oni tam zatrudiają
    > pewne rzeczy to nawet mój szwagier potrafi

    Na dodatek kłamią. Okłamali mnie, że usługa Nawifon jest włączona, a nie
    jest włączona. Informatyk (czy jak mu tam) w dziale technicznym
    powiedział, że mój telefon (LG GT505) jest na Androidzie. Ponadto podał
    mi złą informację jak ma skonfigurować WiFi w telefonie. Tymczasem
    telefon z Orange dostałam już skonfigurowany na WiFi, bo w Operce sobie
    po Wifi surfowałam (tylko dla sprawdzenia, bo mam w domu internet z
    kabla). Nie mogę wejść na orange online, żeby sprawdzić jeszcze raz tę
    usługę Nawifon, co oni tam namodzili.

    --
    animka