  • 41. Data: 2010-11-29 21:27:58
    Temat: Re: Play­
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > W omawianym przypadku jeśli "tysiące" użytkowników żali się
    > na forach na zasięg playa, to znaczy te problemy są realne

    No ale nasz panierowany kolega opisuje problem, który jakoby miał wynikać ze
    *zbyt dobrego* zasiegu PLAY ;-)
    Czyli jak kiepski zasięg - źle, jak dobry - jeszcze gorzej. Powiedzenie o
    psie i kiju samo się nasuwa ;->

    JoteR

  • 42. Data: 2010-11-29 22:41:16
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-29 19:06, z pisze:

    > PS. Ups... Jeszcze półtora roku cyrografu mi zostało. Może jakoś
    > dotrwam. :-(

    Eee tam, nie przesadzaj. W tym czasie pewnie zmienisz telefon na dowolny
    inny i będzie ok. Tak jak wspomniałem - mam kilka telefonów (od
    prymitywnych do smartfonów) w Playu i pierwsze słyszę o takich
    przypadkach jak Twoje doświadczenie. Nawet nie zwróciłbym uwagi na
    problem gdybyś nie napisał o nim. No chyba, że bardzo jesteś związany ze
    swoim urządzeniem emocjonalnie, to zmienia postać rzeczy :-D Ja raczej
    preferuję argumenty natury ekonomicznej nad emocjonalnymi. Po roku
    doświadczeń w tej sieci, uważam, że jest ok. (z wyjątkiem obsługi klienta).

  • 43. Data: 2010-11-30 00:22:36
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 22:17:03 +0100, tl napisał(a):

    > W takim przypadku próbuję drugi raz. Wystarcza.

    ok. chwycilo za trzecim.

    --
    jg

  • 44. Data: 2010-11-30 08:50:55
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek pisze:
    Ja raczej
    > preferuję argumenty natury ekonomicznej nad emocjonalnymi. Po roku
    > doświadczeń w tej sieci, uważam, że jest ok. (z wyjątkiem obsługi klienta).

    Nie zmieniam telefonów bez powodu. Przez najbliższe 2 lata SEK810.
    Zrywanie połączenia jest dla mnie argumentem ekonomicznym.

  • 45. Data: 2010-11-30 20:41:58
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-30 09:50, z pisze:

    > Nie zmieniam telefonów bez powodu. Przez najbliższe 2 lata SEK810.
    > Zrywanie połączenia jest dla mnie argumentem ekonomicznym.

    Chyba nie tyle ekonomicznym (naliczanie sekundowe) co irytującym... jak
    zwał tak zwał - nie do przyjęcia w każdym razie.

    Sprawdziłem na swoim zabytkowym SE 910i i tam też ten problem występuje.
    Faktycznie coś z SE jest nie tak w w/w względzie. Przynajmniej jeśli o
    starsze modele chodzi.

    Nie zaskoczyłem intencji jednak. Chcesz nie przedłużać umowy z tanim
    operatorem chociaż umowę masz na tyle czasu ile będziesz musiał używać
    swojego SE? Później przejdziesz do droższego operatora bo obraziłeś się,
    że Twój telefon źle współdziałał z bieżącą siecią?

  • 46. Data: 2010-12-01 10:25:16
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > swojego SE? Później przejdziesz do droższego operatora bo obraziłeś się,
    > że Twój telefon źle współdziałał z bieżącą siecią?

    Przy moich niedużych rozmowach (do 100min) play wygrywał jedynie cenami
    telefonów. Niestety dostępność do nich była tragiczna. W sumie teraz nie
    wiem czy mi się opłacił handelek (sprzedać nowy od play i zakupić taki
    jaki chcę). Traktowanie klienta przedłużającego umowę takie jak
    wszędzie. Pięknie było tylko na początku.
    Reasumując: Teraz kiedy znam ułomności playa spokojnie może wygrać
    Orange (nic że drogie telefony) za to więcej znajomych ma orange (żona
    też) i w sumie nie będę i tak płacił większych rachunków niż w play. Nie
    we wszystkich okolicznościach przyrody play jest tańszy. Ceny z reklamy
    wyglądają pięknie ale jak już się człowiek zagłębi i dokładnie porówna z
    konkurencją i swoim zapotrzebowaniem...

    Jak pewnie zauważyłeś pominąłem temat zasięgu bo tu to można tylko
    powróżyć. Wg mnie orange się skiepściło a era od kilku lat ciagle tylko
    obiecuje poprawę w lokalizacjach mnie interesujących.

    PS. W orange minuty przechdzą na kolejny miesiąc (chyba nawet na dwa się
    da) to kolejny argument, można sobie wybrać mniejszą ilość niż w play.
    W efekcie 40 min w orange może się równać 100 min w play.

  • 47. Data: 2010-12-02 10:42:17
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-01 11:25, z pisze:
    > Przy moich niedużych rozmowach (do 100min) play wygrywał jedynie cenami
    > telefonów.

    No to prawda... im więcej gadasz tym więcej zaoszczędzisz. Mi jakieś
    1500 min wychodziło. Płacę za te 1500 min w Playu 25% tego co w Erze
    zdzierali ze mnie za 700 minut.

> [...]
    > jaki chcę). Traktowanie klienta przedłużającego umowę takie jak
    > wszędzie. Pięknie było tylko na początku.

    Dostępność telefonów znacznie poprawili po roku. Na początku faktycznie
    niczego nie mieli z tego co pisali. Załozyłem więc, że na rynku będę
    kupował telefony.

    Co do umowy - na stronie Play piszą o innych warunkach dla
    przedłużających... Zresztą wczoraj sam skorzystałem z oferty w tym
    względzie w dniu wczorajszym. Wybrałem z telefonem (HTC Desire HD) no i
    powiem, że bardzo korzystnie to wychodzi.

> [...]
    > we wszystkich okolicznościach przyrody play jest tańszy. Ceny z reklamy
    > wyglądają pięknie ale jak już się człowiek zagłębi i dokładnie porówna z

    A ja z kolei z Orange mam bardzo negatywne doświadczenia. Była nawet
    sprawa w sądzie, którą przegrali. Infolinia chyba jeszcze gorsza jeśli
    chodzi o bardziej złożone tematy.

    > Jak pewnie zauważyłeś pominąłem temat zasięgu bo tu to można tylko
    > powróżyć. Wg mnie orange się skiepściło a era od kilku lat ciagle tylko
    > obiecuje poprawę w lokalizacjach mnie interesujących.

    Mi to obiecali jakieś 6 lat temu. 4 lata po tym fakcie odszedłem od nich
    ... i nadal nic się nie zmieniło.

    > PS. W orange minuty przechdzą na kolejny miesiąc (chyba nawet na dwa się
    > da) to kolejny argument, można sobie wybrać mniejszą ilość niż w play.
    > W efekcie 40 min w orange może się równać 100 min w play.

    Tylko, że w Play możesz zbierać minuty (ja w ten sposób średnio zyskuję
    ok 4-8h). Po drugie minut do Play i stacjonarnych masz bez ograniczeń. W
    samym abonamencie za 25zł miałem 170 minut do wszystkich i nigdy ani
    jednej minuty nie zdążyłem z tego wykorzystać bo z innych źródeł
    czerpałem te minuty.

  • 48. Data: 2010-12-02 10:52:59
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > względzie w dniu wczorajszym. Wybrałem z telefonem (HTC Desire HD) no i
    > powiem, że bardzo korzystnie to wychodzi.

    Oferowali mi coś z czego nie skorzystam albo przez 3-6 mies.
    W efekcie warunki jak dla gościa z ulicy.

> [...]
    > samym abonamencie za 25zł miałem 170 minut do wszystkich i nigdy ani
    > jednej minuty nie zdążyłem z tego wykorzystać bo z innych źródeł

    W moim targecie play nie wyróżnia się niczym szczególnym.
    No może tym że "Strasznie do Ciebie sie drogo dzwoni" :-)

  • 49. Data: 2010-12-03 09:36:07
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-02 11:52, z pisze:

    > W moim targecie play nie wyróżnia się niczym szczególnym.
    > No może tym że "Strasznie do Ciebie sie drogo dzwoni" :-)

    To bądź w Play, będzie wszędzie tanio, łączenie z Play :-D

  • 50. Data: 2010-12-03 09:42:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-03 10:36, Marek pisze:

    > To bądź w Play, będzie wszędzie tanio, łączenie z Play :-D

    Argument na równi z "jak ci przeszkadzają palacze, to zacznij palić".

    --
    Liwiusz