eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay­ › Re: Play­
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play­
    Date: Fri, 26 Nov 2010 14:24:16 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <icocdu$f7r$1@news.onet.pl>
    References: <icnm99$tet$1@news.onet.pl> <ico581$fpo$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-134-116.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290777854 15611 82.210.134.116 (26 Nov 2010 13:24:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2010 13:24:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <ico581$fpo$1@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002759
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-26 12:21, Marek pisze:
    > Obsługa klienta na infolinii w Play jest gorzej niż dziadowska.

    Lepiej reklamacje załatwiać z Gruszką, ich rzecznikiem prasowym. On się
    zajmie problemem jak problem będzie globalny. Jak będzie indywidualny to
    faktycznie nie masz szans.

    Ludzie
    > pracujący tam nie mają czasem pojęcia o czym mówią. Osoby nie-techniczne
    > zostaną spławione w takich przypadkach.

    Ja zbyt nerwowy jestem na tę ich infolinię;)

    Jeśli problem jest bardziej
    > złożony niż konfiguracja telefonu, to niczego tam nie załatwisz.

    Pani raz uparcie twierdziła, że w żadnym razie nie da się korzystać z
    karty Play Fresh w modemie HSDPA. A ja tylko chciałem ich APN bo strona
    Play-a zdechła;)

    Od pół
    > roku walczę o przywrócenie funkcjonalności w panelu Play online.

    Zrobiłem kiedyś literówkę w mailu przy rejestracji i rejestracji nie
    można już było dokończyć. Więc w naiwności zadzwoniłem do tego ich
    akademika i proszę o skasowanie tego maila. Podałem wszystko: numer
    seryjny karty, datę zakupu, nawet paragon miałem... Póki nie
    zarejestruję karty nie jest ich klientem;) Ale jak już ładuję konto to
    jestem klientem;) Karta poszła do śmieci, kupiłem inny starter, bo miał
    być tylko do internetu, na numerze mi nie zależało.

    Serwis
    > WWW wieczorami bardzo często drastycznie spowalnia lub w ogóle nie
    > działa nawet. Tu trzeba zaczekać aż rozwiną się bardziej.

    Mój rekord: 27 minut od wpisania numeru telefonu i hasła do załadowania
    się pierwszej strony, tej z podsumowaniem, numerem klienta itd. A
    przecież nie jestem klientem, bo nie jestem zarejestrowany;)

    --
    | TOMASZEK nie lubi:
    | ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
    | lewej strony mocy^

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: