  • Data: 2010-11-26 11:06:15
    Temat: Re: Play­
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MOST pisze:
    > Jestem abonenten Ery już od wielu lat ale interesuje mnie Play z uwagi
    > na interersujące propozycje. Czy rzeczywiście jest tak jak oni reklamują
    > że są naszybciej rozwijającą się siecią w Polsze. No i jak w końcu jest
    > z ich zasięgiem, czy podobnie jak np. z Era czy gozej.

    Przechodziłem też z ery. Skusiły mnie nadajniki plusa i ceny telefonów.
    Niestety z plusa play korzysta tylko jak bardzo musi a telefony są
    dostępne ale teoretycznie.
    Na tych dwóch rzeczach się zawiodłem.
    Dla równowagi jakość połączeń w Orange znacznie się pogorszyła.

    Najlepiej przed migracją potestować na kartę