  • 61. Data: 2009-12-18 10:49:25
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    news:hgfbn5$lbb$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości

    > Mogę Ci skana aneksu wysłać co najwyżej.
    > Zresztą to już 3 dekoder HD który dali mi za darmo w ciągu ostatniego pół
    > roku.
    > Inaczej bym nie wziął żadnego, bo aż tak nie był mi potrzebny, oglądam z
    > htpc.
    >
    > Ta promocja zmieniała się już ze 2 razy od tego czasu, więc mogli i to
    > zmienić.
    > A w sprawie dekoderów za 0 zł dzwoń raczej do Centrum Cyfra+, a nie na
    > infolinię, przy zakupie zawsze dostaję inne (lepsze) warunki niż wyczytuję
> [...]

    Nie wiem jak to jest z ta cyfra, jak weszła ta promocja to tez za dekoder z
    HD i te knalay sie placilo 10/miesiac, teraz aktualnie tez tak jest bo
    wczoraj rozmawialem z konsultantem, ogolnie to mnie przerazilo, bo teraz
    jest tak komfortowy z HBO C+ cinemax 46,90 przez pierwsze 6 miesiecy, przez
    kolejne 6 miesiecy 86,50 i ostatni rok 118,45. Tak wygladaja oplaty
    zaznaczam bez HD bo za HD do kazdego przedziału czasowego trzeba doliczyc
    10zł/miesiac. Z tego co ty piszesz to masz przez cały okres umowy tak jak
    inni klienci przez pierwsze 6 miesiecy, ale ty dodatkowo masz HD, także nie
    wiem czy jestes stalym klientem czy co, ale skoro widze ze na tej grupie
    ludzie pytaja o oferte bo chca nowa podpisac, a ty im piszesz ze cyfra ma
    najkorzystniej i podajesz swoj przyklad to wprowadzasz ludzi w blad. Jezeli
    gdzieś sie pomyliłem to mnie popraw.

  • 62. Data: 2009-12-18 12:15:00
    Temat: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości news:

    > Nie wiem jak to jest z ta cyfra, jak weszła ta promocja to tez za dekoder
    > z HD i te knalay sie placilo 10/miesiac

    Kanały HD są w tej promocji za free. To samo dotyczy (dotyczyło) dekodera HD
    bez dysku.
    PVR zawsze był płatny.

> [...]
    > jest tak komfortowy z HBO C+ cinemax 46,90 przez pierwsze 6 miesiecy,
    > przez kolejne 6 miesiecy 86,50 i ostatni rok 118,45.

    No to ja mam inną ofertę, nie mam Cinemax, za to mam Filmbox za friko na
    cały okres i kanały HD za friko na cały okres.

    Tak wygladaja oplaty
    > zaznaczam bez HD bo za HD do kazdego przedziału czasowego trzeba doliczyc
    > 10zł/miesiac.

    Nie trzeba.
    Co najwyżej tyle może TERAZ kosztować wynajem.
    Może być tak że od kiedy sprzedają dekodery SD za 1 gr, zrezygnowali z
    darmowego wynajmu.
    Co by oznaczało, że dobrze zrobiłem że się spieszyłem z zawarciem umowy.

    >Z tego co ty piszesz to masz przez cały okres umowy tak jak inni klienci
    >przez pierwsze 6 miesiecy

    Nieprawda, nic takiego nie pisałem.
    Mówiłem że średni abonament przez cały okres umowy wynosi ok. 78 zł, a po
    uwzględnieniu wartości TV 54 zł.

    Nie, to Ty raczej pytałeś o coś innego.
    Ja żadnych płatnych cinemaxów nie mam.

  • 63. Data: 2009-12-18 12:28:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >Z tego co ty piszesz to masz przez cały okres umowy tak jak inni klienci
    >przez pierwsze 6 miesiecy, ale ty dodatkowo masz HD, także nie wiem czy

    Ja korzystałem z promocji na takich warunkach:
    http://satkurier.pl/news/50591/cyfra-darmowy-multiro
    om-i-telewizor-za-1zl.html

    "12 listopada 2009 roku platforma satelitarna CYFRA+ wprowadza nowe
    promocje, w tym telewizor LCD za 1 zł i darmowy multiroom. Jednak osoby,
    które dopiero zamierzają podpisać umowy, czeka niemiła niespodzianka, a
    mianowicie opłata w wysokości 10 zł za wynajem dekoderów z nagrywarką i HD.
    Z nieoficjalnych informacji wynika jednak, że to opłata przejściowa, która
    prawdopodobnie zostanie zniesiona.

    Wynajem dekoderów SD nadal pozostaje bezpłatny, a możliwość ich zakupu to 79
    zł oraz od 199 zł za HD. Nadal obowiązują warunki promocji wprowadzonych na
    początku listopada dotyczące umów na 13 i 18 miesięcy, czyli darmowe kanały
    HD przez cały okres umowy, rabat na abonament 50 proc. przez 9 miesięcy
    (przy umowie na 13 miesięcy) lub 11 miesięcy (przy umowie na 18 miesięcy).
    Dodatkowo przy umowie 13 miesięcy klient otrzymuje darmowy dostęp do CANAL+,
    HBO, Cinemax i HBO Digital przez 4 miesiące, a w przypadku umowy na 18
    miesięcy przez 5 miesięcy oraz dodatkowo przez kolejne 4 miesiące w cenie za
    36 zł pakiet CANAL+ z Cinemax i HBO.

    Promocja telewizorów za 1 zł obejmuje LCD firmy LG - 23" Full HD. Czas
    trwania umowy to 24 miesiące z pakietami Prestiżowy+, Prestiżowy HD+ oraz
    Komfortowy+ z kanałami dodatkowo płatnymi CANAL+ i HBO. Dodatkowo abonent
    otrzymuje darmową usługę multiroom (umożliwia niezależny odbiór różnych
    kanałów na dwóch telewizorach) przez dwa lata. Reszta promocji z umową na 24
    miesiące także pozostaje bez zmian: darmowe kanały HD przez cały okres
    umowy, 50 proc. rabat na abonament przez 11 miesięcy, 50 proc. zniżki na
    CANAL+ przez 24 miesiące, HBO oraz HBO Digital za darmo przez 6 miesięcy.
    Promocja telewizora za 1 zł obejmuje nowych klientów i abonentów CYFRY+ od
    co najmniej 9 miesięcy, korzystających z pakietów Prestiżowy+ bądź
    Prestiżowy HD+ (lub zmienią obecny pakiet na te opcje abonamentowe) i
    podpiszą umowę na kolejne 24 miesiące."

    Aktualna promocja jest już trochę gorsza, ale HD nadal jest za friko (co nie
    znaczy że z bezpłatnym wynajmem dekodera), a nie tak jak piszesz za 10 zł:
    http://www.cyfraplus.pl/html/promocje/2009/200911/pr
    omo-20091102-50-procent-taniej-11-12.html

  • 64. Data: 2009-12-18 13:25:23
    Temat: Re: Odp: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > W życiu nigdy.
    > Skoro pojawia się na allegro za 1000 zł, tzn. że w zakupie kosztuje
    > sprzedawców te 800-900 zł.

    Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz. Jeśli na Allegro jest za tysiąc, to
    sprzedawca zapłacił za niego m/w 960,- a czasem nawet 970,-. Sprzedawcy
    na Allegro do swoich cen zakupu dodają 3-5% max, przynajmniej jeśli
    chodzi "grubszy" sprzęt. W sklepach "stacjonarnych" to m/w 6-9%. Jeśli w
    sklepie jest za 1000,- to sprzedawca zapłacił m/w 930,- w hurcie. To tak
    z grubsza. Oczywiście trafiają się odstępstwa od tego co napisałem
    (jakieś jednorazowe promocje - zwykle robione przez producentów sprzętu).

    > A przy takim zakupie, 30 000 szt jednorazowo, na pewno rabaty uzyskali
    > znacznie większe, obstawiam że jak wydali po 500 zł to już i tak dużo.
    > Ale jakie to ma znaczenie dla końcowego usera?

    Tu się nie wypowiadam, bo nie mam zielonego pojęcia.

  • 65. Data: 2009-12-18 13:33:49
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości news:

    <CIACH>

    Ok czaje, nie musisz placic za HD tylko za dekoder HD, czyli jak wezme
    dekoder zwykly SD, ale karte wrzuce do dekodera HD to bedę miał kanały HD
    bez dodatkowych oplat. Ogólnie ostro zamotane, dobre w przypadku jak już
    ktoś posiada dekoder HD mysle ze mniej niz 5% abonentów, a jak nie mamy to
    za ta wygode mimo wszystko 240 trzeba zaplacic. Dobrze ze N uwaza HD za
    standart i dając więcej kanałów nie karza sobie dodatkowo placic.
    Obiektywnie patrzac kazda z platform ma swoje wady i zalety i nie odważyłbym
    sie stwierdzic ze któraś platforma jest lepsza od innej, zalęzy co komu
    odpowiada.

  • 66. Data: 2009-12-18 13:52:43
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz. Jesli na Allegro jest za tysiac, to
    > sprzedawca zaplaci za niego m/w 960,- a czasem nawet 970,-. Sprzedawcy
    > na Allegro do swoich cen zakupu dodaj 3-5% max, przynajmniej jesli
    > chodzi "grubszy" sprzet. W sklepach "stacjonarnych" to m/w 6-9%. Jesli w
    > sklepie jest za 1000,- to sprzedawca zaplaci m/w 930,- w hurcie. To tak
    > z grubsza.

    nie wiem skad masz te informacje bo wydają sie kompletnie wymyslone.
    Sam znam goscia z firmy ktora handluje sprzetem elektronicznym (tez na
    allegro)
    i minimalny zysk na sztuce to 100zl na sztuce i ponad 200zl na takich
    powyzej 3000zl. Oczywiscie to jest zysk brutto ale i tak mu zostaje
    duzo wiecej niz marne 3%. Nikt by sie nie bawil w to za 50zl od
    sztuki. Wiesz ile to problemu? ile sprzetu wraca uszkodzonego przez
    kurierow? ile jest zabawy z reklamacjami itd?
    Nie wiem ile cyfra dala za te TV ale mysle ze zakupila ponad 50tys
    sztuk. Jakbym mial strzelac to ponizej 800zl. Ale oni nie po to
    kupili te TV zeby na nich zarobic tylko po to żeby przyciagnac jak
    najwiecej ludzi na 2 lata wysokiego abonamentu.

  • 67. Data: 2009-12-18 14:05:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości news:

    > Ok czaje, nie musisz placic za HD tylko za dekoder HD

    Nie, ja nie muszę ani za opcje HD, ani za wynajem dekodera HD.
    UWAGA ! Mowa o dekoderze bez dysku, dekodery z dyskiem cały czas są płatne w
    tej promocji.

    >, czyli jak wezme dekoder zwykly SD, ale karte wrzuce do dekodera HD to
    >bedę miał kanały HD bez dodatkowych oplat.

    Nie ma tak dobrze.
    Prawdopodobnie w ogóle Ci nie uruchomią opcji HD, jak nie weźmiesz dekodera
    HD (któregokolwiek).
    Względnie możesz sobie wziąć samą kartę, wtedy włączają.

    Potem możesz sobie oczywiście wynająć co chcesz.
    Ale już nei na promocyjnych warunkach zapewne.

  • 68. Data: 2009-12-18 14:06:51
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    Mamut pisze:

> [...]
    > sztuki. Wiesz ile to problemu? ile sprzetu wraca uszkodzonego przez
    > kurierow? ile jest zabawy z reklamacjami itd?

    Tak właśnie myślałem - kolejny teoretyk się odezwał.

  • 69. Data: 2009-12-18 15:17:35
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Tak właśnie myślałem - kolejny teoretyk się odezwał.

    co do prowizji handlarzy z allegro to żadna teoria tylko suche fakty z
    pierwszej ręki.
    Lepiej powiedz skąd są twoje informacje o 3% ? Bo smieszne są.
    Co do Tv od cyfry to wiadoma sprawa że to ich tajemnica i LG i nikt
    wiecej nie wie ile kosztowały.

  • 70. Data: 2009-12-18 15:30:19
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    Mamut pisze:

    > co do prowizji handlarzy z allegro to żadna teoria tylko suche fakty z
    > pierwszej ręki.
    > Lepiej powiedz skąd są twoje informacje o 3% ? Bo smieszne są.

    Powiem Ci jeszcze śmieszniejsze 2%, bo są też tacy, ale z rentownością
    to nie ma nic wspólnego. A skąd wiem hmm... prowadzę sklep komputerowy
    od kilku lat, to wiem :)