  • Data: 2009-12-17 15:20:02
    Temat: Odp: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > koledze kupiłem asusa 23,6 cala za mniejsze pieniądze
    > niż on ma to abonamencie

    Cały czas nie podałeś gdzie rozdają takie telewizory....

    >, i też można na raty.

    No i łatwo policzyć - 1000 zł/24=41,67, do tego zapewne dojdą jeszcze
    odsetki, czyli z 45 zł sama rata.
    Więc jeśli za 33 zł więcej mam pakiet Komfortowy z 3*Canal+,4*HBO, Filmboxem
    i innymi opcjami HD, do tego opcję Multiroom i dekoder wynajęty za darmo, to
    zdecydowanie taka oferta jest dla mnie lepsza.
    Nikt mi za 33 zł takiej nie sprzeda, choćby marketoidzi z N czary
    odprawiali.