-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highw
inds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <b...@g...com>
Date: Tue, 3 Jan 2017 20:40:59 +0100
Message-ID: <v...@4...net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1483472624 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 89.77.179.152:3573
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 4001066246
X-Received-Bytes: 2176
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596548
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 3 Jan 2017 05:02:08 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):
> Witajcie
> Mam do Was nietypowe może pytanie.
> Opel w swoich instrukcjach serwisowych zabrania planowania i obróbki przylegającej
powierzchni.
> Jak do tego podchodzić w przypadku demontażu głowicy nie związanej z usterką
uszczelki?
> robić planowanie czy jednak nie?
A co ta instrukcja mówi na temat wymiany uszczelki poza zabronieniem
planowania?
Że zakłada się starą bez względu na wżery i stan powierzchni?
Podaje tolerancję, sposób sprawdzenia?
Mówi że głowica jest jednorazowa i raz zdjęta idzie do huty?
Bo generalnie jeśli korci Cię do postępowania niezgodnie z instrukcją (być
może całkiem słusznie), to warto zrozumieć o co tej instrukcji chodziło.
Na zasadzie "nigdy nie łam zasad, zwłaszcza jeśli ich nie rozumiesz".
Bo jeśli chodziło tylko o to, żeby autoryzowane warsztaty Opla z
oszczędności nie musiały współpracować z "korporacyjnie niekontrolowalnymi"
podwykonawcami to pewnie bez problemu możesz głowicę splanować.
Ale jeśli chodzi o to żeby zawory nie zderzyły się z tłokami, to już
ryzykowne. Możesz poszukać czy nie są dostępne zamienne uszczelki o
większej grubości.
Co to za silnik?
Głowica aluminiowa?
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.17 20:43 masti
- 03.01.17 20:48 Budzik
- 03.01.17 20:48 Budzik
- 03.01.17 21:21 J.F.
- 03.01.17 21:28 Zenek Kapelinder
- 03.01.17 21:48 PiteR
- 04.01.17 07:41 k...@g...com
- 04.01.17 10:44 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 11:18 J.F.
- 04.01.17 12:08 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 12:32 J.F.
- 04.01.17 13:04 k...@g...com
- 04.01.17 13:34 J.F.
- 04.01.17 14:12 Zenek Kapelinder
- 04.01.17 14:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Podnieść masę o 0.6V
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-30 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar