eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highw
    inds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <b...@g...com>
    Date: Tue, 3 Jan 2017 20:40:59 +0100
    Message-ID: <v...@4...net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1483472624 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 89.77.179.152:3573
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 4001066246
    X-Received-Bytes: 2176
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596548
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 05:02:08 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Witajcie
    > Mam do Was nietypowe może pytanie.
    > Opel w swoich instrukcjach serwisowych zabrania planowania i obróbki przylegającej
    powierzchni.
    > Jak do tego podchodzić w przypadku demontażu głowicy nie związanej z usterką
    uszczelki?
    > robić planowanie czy jednak nie?

    A co ta instrukcja mówi na temat wymiany uszczelki poza zabronieniem
    planowania?
    Że zakłada się starą bez względu na wżery i stan powierzchni?
    Podaje tolerancję, sposób sprawdzenia?
    Mówi że głowica jest jednorazowa i raz zdjęta idzie do huty?

    Bo generalnie jeśli korci Cię do postępowania niezgodnie z instrukcją (być
    może całkiem słusznie), to warto zrozumieć o co tej instrukcji chodziło.
    Na zasadzie "nigdy nie łam zasad, zwłaszcza jeśli ich nie rozumiesz".

    Bo jeśli chodziło tylko o to, żeby autoryzowane warsztaty Opla z
    oszczędności nie musiały współpracować z "korporacyjnie niekontrolowalnymi"
    podwykonawcami to pewnie bez problemu możesz głowicę splanować.

    Ale jeśli chodzi o to żeby zawory nie zderzyły się z tłokami, to już
    ryzykowne. Możesz poszukać czy nie są dostępne zamienne uszczelki o
    większej grubości.

    Co to za silnik?
    Głowica aluminiowa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: